Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Dacia Duster: Value for money το 2019, 9.000 ευρώ ακριβότερο το 2024

 Σχολιάστε 
47.486 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2024)
Dacia Duster: Value for money το 2019, 9.000 ευρώ ακριβότερο το 2024
2 Φωτογραφίες »

- Ήταν πάντα καλό πάνω στο χώμα και μέτριο μέσα στην καμπίνα
- Μέσα σε 5 χρόνια, η τιμή του Duster με diesel αυξήθηκε σχεδόν 9 χιλιάρικα
- Είναι έως 5 χιλιάρικα ακριβότερο στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη
- Mε 1-2 χιλιάρικα περισσότερα μπορείς να αγοράσεις κάποιο ποιοτικότερο SUV

Ήταν πάντα καλό πάνω στο χώμα και μέτριο μέσα στην καμπίνα

Τα προηγούμενα χρόνια, το Dacia Duster ήταν ένα SUV γνωστό για τις ικανότητές του εκτός δρόμου συνδυαστικά με την πολύ προσιτή του τιμή, ανεξάρτητα αν επέλεγες να το συνδυάσεις με βενζινοκινητήρα σε ατμόσφαιρα ή turbo ή με τον turbodiesel. Χαμηλή ήταν και η τιμή του στις τετρακίνητες εκδόσεις και για αυτό έγινε δημοφιλές σε όσους ήθελαν ένα σκληροτράχηλο SUV που δεν φοβάται να λερωθεί και να κινηθεί εκτός δρόμου στα πλέον δύσβατα μονοπάτια, χωρίς να χρειαστεί να δώσουν μια περιουσία για να το αποκτήσουν. Φυσικά, από το Duster δεν έλειπαν και τα μειονεκτήματα, αφού οι πιο απαιτητικοί δεν θα ενθουσιάζονταν με το ελλιπές φινίρισμα του ταμπλό, τη μέτρια εργονομία κάποιων διακοπτών που έρχονταν από παλιότερα μοντέλα της Renault και την συνολικά ξεπερασμένη αισθητική μέσα στην καμπίνα. Στο τέλος όμως αυτό που έμενε ήταν η πολύ χαμηλή του τιμή, που έκανε το Duster ιδανικό για όποιον ήξερε τι ζητούσε.

Μέσα σε 5 χρόνια, η τιμή του Duster με diesel αυξήθηκε σχεδόν 9 χιλιάρικα

Τα παραπάνω αφορούσαν το δεύτερης γενιάς Duster στην προ-ανανέωσης έκδοσή του παίρνοντας ως παράδειγμα το Duster του 2019, δηλαδή 5 χρόνια πριν. Το 2021 έγινε το facelift του μοντέλου και έγιναν και οι πρώτες σημαντικές αυξήσεις στις τιμές. Φτάνουμε στο σήμερα, όπου η σύγκριση των τιμών με το Duster το 2019 προκαλεί αρνητική εντύπωση σε αρκετούς καταναλωτές, αφού η διαφορά ανάλογα την έκδοση μπορεί να ξεπεράσει τις 10.000 ευρώ. Εστιάζοντας στο Duster diesel που παραδοσιακά σημειώνει τις υψηλότερες πωλήσεις, βλέπουμε πως ενώ, το 2019 ξεκινούσε από τις 17.280 ευρώ, το 2024 η τιμή του έχει φτάσει τα 24.450 ευρώ (σχεδόν 7.200 ευρώ αύξηση). Με σύστημα τετρακίνησης, η διαφορά είναι ακόμη πιο μεγάλη, με το Duster diesel 4x4 να κοστίζει πριν 5 χρόνια 17.490 ευρώ και τώρα η τιμή του στο εισαγωγικό επίπεδο Essential να φτάνει τις 26.210 ευρώ και στην επόμενη έκδοση Expression τα 29.177 ευρώ. Παρόμοια είναι και η αύξηση στο Duster βενζίνης με τα 130 άλογα, αφού το 2019 το αυτοκίνητο ξεκινούσε λίγο κάτω από τα 16 χιλιάρικα και τώρα, στην αρκετά πλούσια έκδοση Journey, το κόστος ξεκινάει από τα 24.040 ευρώ.


Tο 2019 ξεκινούσε από τις 17.280 ευρώ. Το 2024 η τιμή του έχει φτάσει τα 26.220 ευρώ με diesel και τετρακίνηση.
2 Φωτογραφίες »

Tο 2019 ξεκινούσε από τις 17.280 ευρώ. Το 2024 η τιμή του έχει φτάσει τα 26.220 ευρώ με diesel και τετρακίνηση.

Είναι έως 5 χιλιάρικα ακριβότερο στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη

Ο δικηγόρος του διαβόλου θα μπορούσε να υποστηρίξει πως οι αυξήσεις τις τιμές του Duster ακολουθούν τις γενικές αυξήσεις που έχουν γίνει στην Ελλάδα από τα αυτοκίνητα έως τα προϊόντα πρώτης ανάγκης. Ρίχνοντας μια ματιά όμως, στις τιμές του Duster στην Ευρώπη, βλέπουμε πως οι Έλληνες, παρά τους χαμηλότερους μισθούς που παίρνουν κατά μέσο όρο, χρειάζεται να πληρώσουν περισσότερα για το Duster σε σχέση με τους Γερμανούς, τους Γάλλους και τους Ιταλούς. Αναλυτικότερα, ενώ το πετρελαιοκίνητο Duster κοστίζει στην Ελλάδα 24.450 ευρώ και 26.210 ευρώ με σύστημα 4x4, στην Γερμανία, το αυτοκίνητο κοστίζει από 19.900 και 22.500 ευρώ αντίστοιχα, στην Γαλλία από 21.450 ευρώ και 25.100 και στην Ιταλία από 17.500 ευρώ (με 2.000 ευρώ έκπτωση) και 22.900 ευρώ με σύστημα τετρακίνησης.

Αξίζει τα 9 χιλιάρικα παραπάνω ή δίνεις τα ίδια λεφτά για Jeep Renegade ή άλλο SUV;

Γιατί λοιπόν το Dacia Duster έχει πάρει τέτοιες αυξήσεις και από ένα value for money σκληροτράχηλο SUV είναι πλέον ένα μοντέλο με το ίδιο καλές δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά με «αλμυρή» τιμή που μπορεί να βάλει αρκετούς σε σκέψεις για το αν αξίζει τελικά; Στα ίδια σχεδόν λεφτά μπορεί να αποκτήσει κανείς το Jeep Renegade με ήπια υβριδικό 1.500άρη turbo σύνολο ισχύος 130 ίππων, που για κάποιους θα είναι πιο πρακτικό στην καθημερινότητα λόγω αυτόματου κιβωτίου. Ok, μικρότερο μέγεθος θα σκεφτεί κανείς ωστόσο, επειδή στην Ελλάδα το αυτοκίνητο έχει καθιερωθεί εδώ και δεκαετίες ως ένδειξη status, άλλο κύρος έχει για κάποιους να κυκλοφορούν με Jeep και άλλο με Dacia, άσχετα από το αν το τελευταίο έχει περισσότερο χώρο, αλλά υστερεί σε ποιότητα. Και τέλος, γιατί το Duster να είναι τόσο ακριβότερο στις ίδιες εξοπλιστικές εκδόσεις στην Ελλάδα σε σχέση με την Γερμανία, τη Γαλλία κ.λπ.; 

Εσύ θεωρείς ότι το Duster παραμένει value for money ή πλέον υπάρχουν στα λεφτά του πολύ καλύτερες επιλογές; Πώς εξηγείς ότι το Duster είναι πολύ πιο ακριβό στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες;

FORD
4green