Ο εγκέφαλος αποτελείται από μια πλακέτα με μικροϋπολογιστές, που είναι υπεύθυνοι για τη λειτουργία του κινητήρα.

    Πότε επαναπρογραμματισμό και πότε παράλληλο εγκέφαλο;

    98094 Επισκέψεις στο άρθρο

    Σε πολλά αυτοκίνητα ο εργοστασιακός εγκέφαλος έχει ασφαλιστικές δικλείδες που δεν επιτρέπουν αλλαγές. Οι προστατευτικές δικλείδες της εργοστασιακής ECU, όπως ο έλεγχος καλής λειτουργίας των αισθητήρων, ο κόφτης βενζίνης, ο κόφτης πίεσης υπερπλήρωσης καθώς και η σωστή λειτουργία της προειδοποιητικής λυχνίας ελέγχου δεν τροποποιούνται. Έτσι, όταν ο εγκέφαλος διαγνώσει λάθη συνεχίζει να έχει τον πλήρη έλεγχο, ώστε να επέμβει και να λειτουργεί το αυτοκίνητο σε κατάσταση safe mode. Αυτή είναι η σημαντική διαφορά με τους παράλληλους εγκεφάλους, οι οποίοι είτε παρακάμπτουν τον έλεγχο των λειτουργιών του κινητήρα, είτε αλλοιώνουν με ψευδή στοιχεία τον εγκέφαλο για την κατάσταση των αισθητήρων του. Φυσικά, υπάρχουν και πακέτα παράλληλου προγραμματισμού, που είναι κατάλληλα για πολλά αυτοκίνητα και είναι τόσο μελετημένα, που δεν εγκυμονούν κινδύνους, ενώ ο παράλληλος προγραμματισμός αποτελεί μονόδρομο, αν υπάρχουν πολλές βελτιώσεις στον κινητήρα σας.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Kostis

      Αδυνατώ να πιστέψω ότι ένα πρόγραμμα μπορεί να επιτύχει ταυτόχρονα αύξηση επιδόσεων και μείωση κατανάλωσης. Αν ήταν έτσι απλά θα το έκανε και ο κατασκευαστής (και θα διαφήμιζε καλύτερες επιδόσεις και μικρότερη κατανάλωση).

    • Makis

      Και όμως έτσι είναι.. Έχω ένα golf 4 1800 turbo με 150 hp από την μάνα του.. Το έκανα 210 hp με πρόγραμμα.. Χαμηλά και μέσα στην πόλη καίει 30 %λιγότερο βενζίνη είδα διαφορά βέβαια στα γκάζια εννοείται ότι καίει πάρα πάνω!