Eυκολίες ή μεγαλύτερη εγγύηση; Τι προτιμά ο κάτοχος αυτοκινήτου;

Eυκολίες ή μεγαλύτερη εγγύηση; Τι προτιμά ο κάτοχος αυτοκινήτου;

5621 Επισκέψεις στο άρθρο

Peugeot και Kia. Δύο δημοφιλείς μάρκες. Διαθέτουν γκάμα με καλά αυτοκίνητα. Κάποια από αυτά και Best Sellers στην κατηγορία τους. Κυνηγάνε την ικανοποίηση του κατόχου τους και στις After Sales υπηρεσίες τους. 7 χρόνια εγγύηση από Kia! 2 χρόνια λιγότερα από Peugeot. Μα ας δούμε τι κάνουν αλλά και τι λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι τους.

Peugeot vs Kia – Services και εγγυήσεις

- 7 χρόνια εγγύηση από την Kia! 2 λιγότερα η Peugeot
- Και 5 χρόνια δωρεάν service η Kia
- Προσθέτει διευκολύνσεις κατόχου η Peugeot.
Eυκολίες ή μεγαλύτερη εγγύηση (που καλύπτει από πιθανά μελλοντικά απρόβλεπτα και ενδεχομένως “ακριβά” έξοδα); Τι μετράει πιο πολύ για εσάς;

Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές και στην πιάτσα όλοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι καλή διαφήμιση για ένα μοντέλο είναι οι ίδιοι οι κάτοχοι του, όταν μένουν ικανοποιημένοι από το αυτοκίνητό τους. Και αυτό συμβάλει με “word of mouth” σε νέες πωλήσεις. Για παράδειγμα έχετε ακούσει κάτοχο Yaris να γκρινιάζει; Όχι, και γι αυτό το Yaris και γενικότερα  η Toyota φιγουράρουν στην πρώτη θέση των πωλήσεων σχεδόν δέκα χρόνια τώρα. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Κάτοχοι, προ-κάτοχοι & “γάμος” από σχόλια στα Social media

Την τελευταία διετία η Peugeot κατακτά θέση μέσα στην πρώτη τριάδα των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων, ενώ η Kia αυξάνει με εντυπωσιακούς ρυθμούς τα μερίδιά της.

Πέρα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των μοντέλων και επιπλέον των πολλών προωθητικών ενεργειών κάθε μάρκας, σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα “παίζουν” και οι …προ-κάτοχοι. Καθώς οι “μελλοντικοί κάτοχοι” ψάχνουν να ακούσουν και την γνώμη όσων ήδη έχουν το μοντέλο που τους ενδιαφέρει. Γι αυτό και βλέπουμε “οργασμό” σχολίων και στα Social media του Autotriti. Όποτε ανέβει μία Best Buy ή Best Service θεματολογία, γίνεται “γάμος” από σχόλια (καλά, ξινά, ουδέτερα, από όλα έχει ο  …μπαχτσές).



Aλλά ας δούμε μέρος του σχεδιασμού των After Sales υπηρεσιών Peugeot και Kia. Των υπηρεσιών με τις οποίες στοχεύουν στην Ικανοποίηση των κατόχων τους (και στην πιστότητα τους στην ίδια μάρκα επί μακρόν).

Κορυφαία εγγύηση 7 ετών & 5 χρόνια δωρεάν service, για το Kia Stonic

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα Kia η 7-ετής εργοστασιακή εγγύηση, η οποία συνδυάζεται με 5 χρόνια δωρεάν service (μόνο για πωλήσεις λιανικής).

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα Kia η 7-ετής εργοστασιακή εγγύηση, η οποία συνδυάζεται με 5 χρόνια δωρεάν service (μόνο για πωλήσεις λιανικής).

    Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα  (που μετράει πολύ ως συμπληρωματικό κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου, από μεγάλο μέρος του κοινού) της Kia  είναι η 7-ετής εργοστασιακή εγγύηση, που είναι από τις κορυφαίες της αγοράς. 

    Εγγύηση που αποδεικνύει πως στην Kia εμπιστεύονται απόλυτα την αξιοπιστία των μοντέλων τους, δεν “φοβούνται” να εγγυηθούν επί μακρόν, γι αυτά (και  ο κάτοχος τους, έχει το κεφάλι του ήσυχο). 

    Μάλιστα η εγγύηση συνδυάζεται με 5 χρόνια δωρεάν service (μόνο για πωλήσεις λιανικής), το οποίο καλύπτει τους ελέγχους και τις αντικαταστάσεις αναλώσιμων που αφορούν στο πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης των πρώτων 60 μηνών ή 75.000 χλμ. Μάλιστα και τα δύο προγράμματα είναι μεταβιβάσιμα εφόσον ο κάτοχος πουλήσει το όχημά του, αυξάνοντας τη μεταπωλητική του αξία.

    Πέρα από τα παραπάνω η Kia προσφέρει και αρκετές δωρεάν παροχές στους κατόχους που επιλέγουν το πρόγραμμα ενδιάμεσης συντήρησης «Kia Service Plus», όπως τεχνικό έλεγχο, ανανέωση οδικής βοήθειας για ένα χρόνο, ενημέρωση χαρτών και ενημερώσεις ή επισκευαστικές ενέργειες που αφορούν το αυτοκίνητό τους.  

    Δείτε τι λένε κάτοχοι μοντέλων Kia (στην έρευνα Ικανοποίησης Κατόχου Auto Check του Autotriti). Mε 1 κλίκ εδώ.
     

    Έχεις Peugeot; Κλείνεις και κάνεις service από …τον καναπέ

    Δεν επενδύει σε μεγάλη εγγύηση μα δουλεύει πάνω σε υπηρεσίες διευκόλυνσης κατόχου η Peugeot.

    Δεν επενδύει σε μεγάλη εγγύηση μα δουλεύει πάνω σε υπηρεσίες διευκόλυνσης κατόχου η Peugeot.

      Η Peugeot τα τελευταία χρόνια έχει κάνει το level up, με τα μοντέλα της. Προσπαθεί και με τις υπηρεσίες της. Στόχος να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία στους κατόχους μοντέλων της. 

      Ό νέος σχεδιασμός των After Sales υπηρεσιώνς της μάρκας, στοχεύει να προσδώσει ένα πιο premium προσανατολισμό (με διευκολύνσεις για τους κατόχους μοντέλων της).

       Έτσι λοιπόν οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της μάρκας μπορούν να οργανώσουν - κάνουν service ή επισκευές στο αυτοκίνητο τους, χωρίς να “κουνηθούν από τον καναπέ” τους. 

      Κλείνoυν το service τους ηλεκτρονικά, επιλέγοντας το “που και πότε” και μάλιστα με δυνατότητα  παραλαβή και επιστροφής του αυτοκινήτου, σε διεύθυνση επιλογής τους. Not bad. Σημειώστε πως παρέχει και αυτοκίνητο αντικατάστασης κατόπιν συνεννόησης. 

      Παράλληλα, ακολουθώντας την νέα, διεθνώς, τάση (που ήδη έχουν λανσάρει στην ελληνική αγορά εταιρείες που πρωτοπορούν στις After Sales Υπηρεσίες όπως η Mercedes, Ford, Toyota) όταν οι τεχνικοί της αναλάβουν το Peugeot σας, αν διαγνωστεί ότι χρήζει, επισκευής ή αντικατάστασης κάποιο εξάρτημα, σας στέλνουν video που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν μαζί με το κόστος (ζητώντας την έγκριση σας).

      Τέλος μία ακόμα από τις added value υπηρεσίες που θα συναντήσουμε στο δίκτυο της Peugeot είναι ο δωρεάν τεχνικός έλεγχος ασφάλειας 25 σημείων, που περιλαμβάνει επιπρόσθετα την συμπλήρωση 6 ζωτικών, για την καλή λειτουργία, υγρών του αυτοκινήτου σας και απολύμανση του οχήματος. 

      Δείτε με 1 κλίκ εδώ τι λένε κάτοχοι μοντέλων Peugeot (στην έρευνα Ικανοποίησης Κατόχου Auto Check του Autotriti). 

      Κοινοποίησέ το »
      Σχολίασέ το »

      προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES