Με «καρέ» υπηρεσιών της νέας εποχής η Ford!

41279 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2021

Η Ford ανοίγει τα χαρτιά της και κερδίζει την παρτίδα του aftersales με«καρέ» από τέσσερεις καινοτόμες υπηρεσίες συντήρησης που την βάζουν στην καρδιά της νέας, online εποχής. Όλα από το smartphone σας με λίγα μόνο κλικ.

 

Βασική προτεραιότητα και σκοπός της Ford και του δικτύου των εξουσιοδοτημένων συνεργείων της είναι η ικανοποίηση του κατόχου. Αυτό, μεταξύ άλλων, το καταφέρνει εξελίσσοντας συνεχώς την γκάμα των υπηρεσιών της, ούσα στο κλίμα της ψηφιακής εποχής που κάνει την καθημερινότητα των κατόχων Ford πιο εύκολη. Μέσα από τις νεότερες, σύγχρονες υπηρεσίες της λοιπόν μπορείτε:

  • να κλείσετε ηλεκτρονικά το επόμενο ραντεβού για service ή οποιαδήποτε άλλη εργασία

  • να έχετε στη διάθεσή σας σε ψηφιακή μορφή το βιβλιαράκι ιστορικού service

  • να λάβετε video με την κατάσταση του αυτοκινήτου σας και τυχόν επισκευών που χρειάζεται

  • να επωφεληθείτε από μεγάλες εκπτώσεις, έως και πλήρη κάλυψη του κόστους μιας επισκευής, μέσω του προγράμματος επιβράβευσης πιστότητας πελατών.

Ας δούμε όμως τι προσφέρει στην πράξη κάθε μια από αυτές τις υπηρεσίες της Ford…

Ηλεκτρονική Καταχώριση Ραντεβού

Με το Online Service Booking οποιοσδήποτε κάτοχος Ford μπορεί να κλείσει μέσω του διαδικτύου το επόμενο ραντεβού στο συνεργείο της επιλογής του 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 7 μέρες την εβδομάδα.

Με την πρωτοποριακή Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Καταχώρισης Ραντεβού, το μόνο που έχει να κάνει ο κάτοχος ενός Ford μοντέλου, είναι να επισκεφθεί την επίσημη ιστοσελίδα της Ford και μέσω αυτής με 3 απλά βήματα:

  1. να επιλέξει το μοντέλο του αυτοκινήτου του ή τον αριθμό πλαισίου του,

  2. τα διανυθέντα χιλιόμετρα

  3. τις υπηρεσίες που επιθυμεί ή χρειάζεται και κατόπιν

  4. την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού του στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Ford της επιλογής του.

Η χρήση της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Καταχώρισης Ραντεβού από τους πελάτες επιφέρει επίσης κέρδος €10 με κωδικό τον ford10. Η έκπτωση αφορά στην συγκεκριμένη και μόνο διέλευση για την οποία θα έχει γίνει κράτηση διαδικτυακά, θα παρέχεται ανεξάρτητα από το σύνολο του λογαριασμού ενώ θα αφαιρείται από τη λιανική τιμή του τελικού κόστους της διέλευσης.

Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε δεν μπορεί να υπάρχει ακόμα το κλασικό «βιβλιαράκι» service. Η Ford καινοτομεί και δημιουργεί το ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης, ένα μόνιμα ενημερωμένο ψηφιακό αρχείο για το αυτοκίνητό σας, το οποίο μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή από την οθόνη του υπολογιστή ή του smartphone σας.

Με αυτόν τον τρόπο έχετε τον έλεγχο για το ποιες εργασίες και πότε έχουν γίνει στο αυτοκίνητό σας ενώ παράλληλα αποφεύγονται φαινόμενα καταχώρησης ψευδών ή παραποιημένων στοιχείων, κάτι που μεγιστοποιεί την αξία μεταπώλησης τουFord σας αφού πλέον έχει την ψηφιακή σφραγίδα της Ford με πλήρες και ενημερωμένο ιστορικό service.

Videocheck

Τα multimedia (φωτογραφίες και video) κυριαρχούν σήμερα, γι' αυτό και η Ford επιστρατεύει μια πρωτοποριακή υπηρεσία μέσα από την οποία σε επιλεγμένα σημεία του εξουσιοδοτημένου δικτύου συνεργείων της Ford θα βιντεοσκοπήσουν την κατάσταση του οχήματός σας και τυχόν επισκευών που χρειάζεται. Αφού τραβήξουν video όλα όσα χρειάζεται να δείτε, τότε θα σας το στείλουν. Έτσι θα έχετε πάντα πλήρη εικόνα από όλα όσα έγιναν ή χρειάζεται να γίνουν στο αγαπημένο σας αυτοκίνητο από τα χέρια των experts της Ford.


Πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας πελατών

Έχετε αυτοκίνητο εκτός εγγύησης και κάποια ζημιά σας… χτυπάει την πόρτα. Ανεπιθύμητο αλλά, κάποιες φορές μπορεί να συμβεί. Ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της Ford, τον οποίο είθισται να έχετε φτάσει να «φωνάζετε με το μικρό του όνομα» με τα χρόνια, θα σταθεί δίπλα σας, θα εκτιμήσει τη ζημιά και στο τέλος θα κάνει τη μέγιστη δυνατή έκπτωση, καλύπτοντας ουσιαστικά από την «τσέπη» του συνεργείου μέρος ή όλο το κόστος των ανταλλακτικών ή/και της εργασίας.

Φυσικά, αυτό θα γίνει μετά από κατ' ιδίαν συζήτηση μαζί του για να ξέρετε με όλες τις λεπτομέρειες τι γίνεται. Και επειδή οι καιροί είναι απαιτητικοί -αν όχι δύσκολοι- οι άνθρωποι του εξουσιοδοτημένου συνεργείου θα φροντίσουν στο μέγιστο και τις πιο ειδικές περιπτώσεις, ακόμα και αν οι κάτοχοι έχουν αμελήσει τη συντήρηση του οχήματός τους ή έχουν «απατήσει»,κάποια στιγμή, τη σχέση πηγαίνοντας σε κάποιο τυχαίο συνεργείο στο οποίο δεν βρήκαν «mothercare».