Η SEAT σημειώνει υψηλή απόδοση στις έρευνες Ικανοποίησης Κατόχων, με ποσοστά πάνω από 80%.

Η SEAT σημειώνει υψηλή απόδοση στις έρευνες Ικανοποίησης Κατόχων, με ποσοστά πάνω από 80%.

SEAT: Η ικανοποίηση κατόχου έχει ισπανικό «ταπεραμέντο»!

12117 Επισκέψεις στο άρθρο

Σχέση ποιότητας-τιμής, λογικό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών, εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου από το δίκτυο αντιπροσώπων, ανθρωποκεντρική πολιτική από την εταιρεία, κι αυτά είναι μερικά από τα στοιχεία που οι ίδιοι οι κάτοχοι της SEAT αναφέρουν για τη μάρκα τους. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που βρίσκεται στο 81% της ικανοποίησης κατόχων.

Στις πρώτες θέσεις της ικανοποίησης κατόχου της μεγάλης έρευνας Autocheck 2023 του Autotriti, μεταξύ των ιαπωνικών και κορεατικών μαρκών βρίσκεται και μία ευρωπαϊκή. Ο λόγος για την SEAT, η οποία με χαρακτηριστικά της το μεσογειακό ταπεραμέντο και τις κορυφαίες after-sales υπηρεσίες, κατακτά μία θέση στο Top 10 της συνολικής αξιολόγησης.
 
H SEAT κάτι κάνει καλά "κι αυτό βγαίνει προς τα έξω", αφού πάνω από τους 8 στους 10 πελάτες της επιβράβευσαν την εταιρεία (ή ακόμα επισήμαναν πεδία βελτίωσης), χαρίζοντας με τις κριτικές και τα σχόλιά τους τη 10 θέση στην κατάταξη.  Όπως αναφέρουν οι ίδιοι, η ισπανική μάρκα διακρίνεται για την πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, την υψηλή αξιοπιστία, το φθηνό service και value for money γνήσια ανταλλακτικά της, καθώς και τις υπηρεσίες που προσφέρει στους κατόχους εφ όρου ζωής. Αν συνυπολογίσουμε πως η SEAT (μέλος του VAG group) προσφέρει και διπλάσια εγγύηση στα αυτοκίνητά της από τα «γερμανικά ξαδέλφια της» (Vw, Audi), τότε βρίσκουμε άλλον έναν λόγο ικανοποίησης των κατόχων της.


 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Συνέχεια του άρθρου >>>

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES