Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά
Ακρόμπαρα: Τι κάνουν & πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα για έλεγχό τους
Ακρόμπαρα: Τι κάνουν & πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα για έλεγχό τους
Ακρόμπαρα: Τι κάνουν & πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα για έλεγχό τους
  • Ακρόμπαρα: Τι κάνουν & πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα για έλεγχό τους
  • Ακρόμπαρα: Τι κάνουν & πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα για έλεγχό τους
  • Ακρόμπαρα: Τι κάνουν & πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα για έλεγχό τους

Ακρόμπαρα: Τι κάνουν & πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα για έλεγχό τους

1384 Επισκέψεις στο άρθρο

-Είναι υπεύθυνα για την ασφαλή κίνηση (περιστροφή) των 2 μπροστά τροχών
-Αλλαγές θερμοκρασίας & λακκούβες φθείρουν τα ακρόμπαρα
-Κακή ευθυγράμμιση & ανομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά, δείχνουν πως θέλουν έλεγχο και τα ακρόμπαρα
-Από 8 ευρώ έως 30 ευρώ (κάνει το ένα ακρόμπαρο), ανάλογα την μάρκα αυτοκινήτου

ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΥ ΔΑΜ. ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (kritos.gr)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΛΥΚΑΣ ΙΚΕ

Είναι υπεύθυνα για την ασφαλή κίνηση (περιστροφή) των 2 μπροστά τροχών

Τα ακρόμπαρα είναι το τμήμα εκείνο από το οποίο καθορίζεται η περιστροφή των τροχών. Καθένα από τα δυο ακρόμπαρα λοιπόν συνδέεται – μέσω της κρεμαγιέρας και των πλημνών - με έναν τροχό στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου και αναλόγως την περιστροφή του τιμονιού, τα ακρόμπαρα ακολουθούν στρίβοντας αντίστοιχα κάθε έναν από τους εμπρόσθιους τροχούς, «υπακούοντας» έτσι στις επιταγές της κρεμαγιέρας.
Από εκεί και πέρα, οπτικά στη μια άκρη τους αντικρίζουμε – συνηθέστερα - ένα σπείρωμα που συνδέει το ακρόμπαρο με την κρεμαγιέρα και από την άλλη μια φούσκα που έρχεται και κουμπώνει πάνω στην πλήμνη του τροχού, το λεγόμενο «μπαλάκι» που επιτρέπει στο μηχανισμό νΆ ακολουθήσει τις κινήσεις της κρεμαγιέρας χάρη στην ελαστική υφή του.
 

Αλλαγές θερμοκρασίας & λακκούβες φθείρουν τα ακρόμπαρα

Για το κάθε πότε χρειάζονται αλλαγή τα ακρόμπαρα οι απόψεις ποικίλλουν. Η μια εκδοχή είναι πως χρειάζονται αλλαγή κάθε φορά που πλησιάζουν στα 100.000 χλμ. Η άλλη είναι πως πρέπει να είμαστε διαρκώς σε εγρήγορση, μην τυχόν και παρατηρήσουμε κάποιες περίεργες αποκλίσεις στην λειτουργία του οχήματος από το κανονικό.
Όπως και να ΅χει, το ακρόμπαρο ενδέχεται να επηρεαστεί είτε από τις ακραίες και αλλεπάλληλες αλλαγές στη θερμοκρασία που μπορεί να φθείρουν τα ελαστικά είτε από ένα κακό οδόστρωμα με λακκούβες. Υπάρχει βέβαια και ένας τρίτος λόγος, ο πιο αναμενόμενος: τα ακρόμπαρα να έχουν παλιώσει…  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κακή ευθυγράμμιση & ανομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά, δείχνουν πως θέλουν έλεγχο και τα ακρόμπαρα

Εδώ, πάντως, είναι από τις περιπτώσεις που δεν είναι τόσο δύσκολο να εντοπίσουμε το πρόβλημα, κυρίως γιατί σχεδόν όλα τα δείγματα μπορούμε να τα δούμε ή να τα νιώσουμε.
Για αρχή στο τιμόνι… Θα ελαφρύνει, μεταδίδοντας την αίσθηση στον οδηγό πως δεν ακολουθεί όπως πρέπει τις εντολές του. Την ίδια ώρα, ενδέχεται να ακούμε και θορύβους στο μπροστά σύστημα κάθε φορά που το στρίβουμε.
Αντίστοιχα, υπάρχει και το ζήτημα των ελαστικών… Ευτυχώς, οι φθορές στα ελαστικά είναι κάτι που μπορεί εύκολα να γίνει αντιληπτό δια γυμνού οφθαλμού, ιδίως όταν εντοπίζουμε διαφορές μεταξύ τους. Στην προκειμένη περίπτωση, αν υπάρχει ανομοιομορφία στις φθορές, αυτό δείχνει πως η κατανομή του βάρους δε γίνεται ισορροπημένα πάνω στους τέσσερις τροχούς, με αποτέλεσμα τα λάστιχα να φθείρονται με διαφορετικό τρόπο.
Τέλος, έχουμε την ευθυγράμμιση… Κάτι που θα καταλάβουμε δηλαδή μέσα από ένα συνδυασμό συμπτωμάτων που αφορούν τόσο στα ελαστικά όσο και στο τιμόνι. Αν τα ακρόμπαρα υποστούν ζημιά, τότε χαλάει και η ευθυγράμμιση των τροχών, οδηγώντας ακολούθως σε φθορά στα ελαστικά. Από εκεί και πέρα, το τιμόνι «προδίδει» επίσης με τη σειρά του το πρόβλημα, μέσω κραδασμών ή τραβήγματος προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.    
 

Από 8 ευρώ έως 30 ευρώ (κάνει το ένα ακρόμπαρο), ανάλογα την μάρκα αυτοκινήτου

Το να εντοπίσουμε εμείς οι ίδιοι κάποια ζημιά στα ακρόμπαρα δεν είναι μια σύνθετη διαδικασία. Το κάνουμε και μόνοι μας, χρησιμοποιώντας απλώς ένα γρύλλο για να σηκώσουμε το μπροστινό τμήμα. Ακολούθως κουνάμε τον τροχό από τη μια πλευρά στην άλλη. Αν ο τροχός μοιάζει σα να κρέμεται και να είναι πιο χαλαρός, τότε αυτό φανερώνει πρόβλημα στο ακρόμπαρο.
Επειδή η αλλαγή τους, ωστόσο, συνεπάγεται απαραίτητα και ευθυγράμμιση των τροχών, η διαδικασία αυτή πρέπει να λάβει χώρα μόνο στο συνεργείο. Όσο για το εύρος των τιμών, αυτό εξαρτάται από το είδος του ακρόμπαρου που χρειάζεται το κάθε όχημα και από τον κατασκευαστή του με τις τιμές να παίζουν από τα 8 ευρώ έως και τα 30 ευρώ. Συνηθέστερα, πάντως, μπορούμε να βρούμε στην κλίμακα των 10-20 ευρώ και ακόμα σπανιότερα στα 30 ευρώ.      
 

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

Καινούργια ανταλλακτικά, Μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, Eμπορίες ανταλλακτικών Αττικής, ΑΝΑΡΤΗΣΗ Αεραναρτήσεις , Αμορτισέρ , Βάσεις Θόλου, Ελατήρια, Σετ Προστασίας, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ Ανορθωτές Ασφάλειες Αυτόματοι Βαλβίδες Διακόπτες Δυναμό ΑΝΑΦΛΕΞΗ Καλώδια Διανομέα,Καπάκια Ντιστριμπιτέρ Μπουζί Ντιστριμπιτέρ Πλατίνες Πολλαπλασιαστές ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ Αντλίες Φρένων Δισκόπλακες ,Εξαρτήματα & Λαστιχάκια Επισκευής Φρένων, INJECTION-ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ Αισθητήρες, Αισθητήρες"λ, Ανταλλακτικά Diesel, Αντλίες Βενζίνης, Βαλβίδες, Βηματικά, ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Αντλίες Νερού, Αντιψυκτικά, Βαλβίδες, ΦΙΛΤΡΑ Αντιαλλεργικά Φίλτρα Καμπίνας, Φίλτρα Αέρος, Φίλτρα Βενζίνης, Φίλτρα Καμπίνας, Φίλτρα Λαδιού, Φίλτρα Πετρελαίου, ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ, Αντλίες Συμπλέκτη, Βολάν & Repset, Δίσκοι, Δίχαλα, Εξαρτήματα Συμπλέκτη, Πλατώ, Ρουλεμάν Συμπλέκτη, Σετ Συμπλέκτη, Σύρματα Συμπλέκτη, ΙΜΑΝΤΕΣ - ΜΕΡΗ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Ιμάντες, Γλύστρες Καδένας, Γρανάζια, Καδένες, Ρεγουλατόροι, Ρουλεμάν & Τεντωτήρες Ιμάντα, Σετ Ιμάντα, Σετ Καδένας, ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Άκρα Ζαμφόρ, Ακρόμπαρα, Αντλίες Υδραυλικού Τιμονιού, Ζήτα Τιμονιού, Κρεμαγιέρες, Λάστιχα Κρεμαγιέρας, Λάστιχα & Συνεμπλόκ, Μπαλάκια, Μπάρες Τιμονιού, Μπράτσα, Πείροι Ψαλιδιών, Σετ Επισκευής Ατέρμονα-Κρεμαγιέρας, Ψαλίδια, ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ – ΧΗΜΙΚΑ Αντιψυκτικά, Adblue, Βαλβολίνες, Γράσα, Λιπαντικά, Προϊόντα Περιποίησης, Πρόσθετα, Πρόσθετο-Σάκος Αναζωογόνησης Φίλτρου Σωματιδίων/Κάπνα, Sprays, ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Ακραξόνια ,Ημιαξόνια, Λάστιχα Ημιαξονίων, Μουαγιέ, Μπιλιοφόροι, Μπουλόνια, Πλαστικά και Εξαρτήματα Λεβιέ Ταχυτήτων, Πλήμνες-Κομπλαδόροι Τροχών, Ρουλεμάν Μεσαίας Τριβής, Ρουλεμάν Τροχών, Σταυροί, Τσιμούχες, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Αντλίες Λαδιού, Βαλβίδες, Βάσεις Μηχανής – Σασμάν, Διάφορα Ρουλεμάν, Δείκτες Λαδιού, Κάρτερ, Σύρματα, Τάπες, Τροχαλίες Στροφάλου, Τσιμούχες, Υδραυλικά Ωστήρια, Turbo, Φλάντζες, DIESEL Αντλίες Yψηλής Πίεσης, Εξαρτήματα Αντλιών, Εξαρτήματα Μπεκ, Μπεκ Ψεκασμού, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ Αφυγραντές, Βαλβίδες Εκτόνωσης – Πίεσης, Εξατμιστές, Κομπρεσέρ, Συμπυκνωτές, Αντλίες Φρένων Δισκόπλακες ,Εξαρτήματα & Λαστιχάκια Επισκευής Φρένων, INJECTION-ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ Αισθητήρες, Αισθητήρες"λ, Ανταλλακτικά Diesel, Αντλίες Βενζίνης, Βαλβίδες, Βηματικά, ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Αντλίες Νερού, Αντιψυκτικά, Βαλβίδες, ΦΙΛΤΡΑ Αντιαλλεργικά Φίλτρα Καμπίνας, Φίλτρα Αέρος, Φίλτρα Βενζίνης, Φίλτρα Καμπίνας, Φίλτρα Λαδιού, Φίλτρα Πετρελαίου, ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ, Αντλίες Συμπλέκτη, Βολάν & Repset, Δίσκοι, Δίχαλα, Εξαρτήματα Συμπλέκτη, Πλατώ, Ρουλεμάν Συμπλέκτη, Σετ Συμπλέκτη, Σύρματα Συμπλέκτη, ΙΜΑΝΤΕΣ - ΜΕΡΗ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Ιμάντες, Γλύστρες Καδένας, Γρανάζια, Καδένες, Ρεγουλατόροι, Ρουλεμάν & Τεντωτήρες Ιμάντα, Σετ Ιμάντα, Σετ Καδένας, ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Άκρα Ζαμφόρ, Ακρόμπαρα, Αντλίες Υδραυλικού Τιμονιού, Ζήτα Τιμονιού, Κρεμαγιέρες, Λάστιχα Κρεμαγιέρας, Λάστιχα & Συνεμπλόκ, Μπαλάκια, Μπάρες Τιμονιού, Μπράτσα, Πείροι Ψαλιδιών, Σετ Επισκευής Ατέρμονα-Κρεμαγιέρας, Ψαλίδια, ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ – ΧΗΜΙΚΑ Αντιψυκτικά, Adblue, Βαλβολίνες, Γράσα, Λιπαντικά, Προϊόντα Περιποίησης, Πρόσθετα, Πρόσθετο-Σάκος Αναζωογόνησης Φίλτρου Σωματιδίων/Κάπνα, Sprays, ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Ακραξόνια ,Ημιαξόνια, Λάστιχα Ημιαξονίων, Μουαγιέ, Μπιλιοφόροι, Μπουλόνια, Πλαστικά και Εξαρτήματα Λεβιέ Ταχυτήτων, Πλήμνες-Κομπλαδόροι Τροχών, Ρουλεμάν Μεσαίας Τριβής, Ρουλεμάν Τροχών, Σταυροί, Τσιμούχες, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Αντλίες Λαδιού, Βαλβίδες, Βάσεις Μηχανής – Σασμάν, Διάφορα Ρουλεμάν, Δείκτες Λαδιού, Κάρτερ, Σύρματα, Τάπες, Τροχαλίες Στροφάλου, Τσιμούχες, Υδραυλικά Ωστήρια, Turbo, Φλάντζες, DIESEL Αντλίες Yψηλής Πίεσης, Εξαρτήματα Αντλιών, Εξαρτήματα Μπεκ, Μπεκ Ψεκασμού, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ Αφυγραντές, Βαλβίδες Εκτόνωσης – Πίεσης, Εξατμιστές, Κομπρεσέρ, Συμπυκνωτές