Αποτελεί λαβράκι ένα μεταχειρισμένο από leasing ή δεν είναι ούτε να το πλησιάζεις;

Αποτελεί λαβράκι ένα μεταχειρισμένο από leasing ή δεν είναι ούτε να το πλησιάζεις;

Με το leasing να έχει πάρει μπρος για τα καλά και να αποτελεί μεγάλο μέρος των πωλήσεων κάθε χρόνο, η αγορά μεταχειρισμένου έχει γεμίσει αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη χρονομίσθωση στο τέλος του συμβο

Με το leasing να έχει πάρει μπρος για τα καλά και να αποτελεί μεγάλο μέρος των πωλήσεων κάθε χρόνο, η αγορά μεταχειρισμένου έχει γεμίσει αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη χρονομίσθωση στο τέλος του συμβολαίου τους. Είναι αυτά τα αυτοκίνητα καλή αγορά ή μήπως καλύτερα όχι;

  • Αποτελεί λαβράκι ένα μεταχειρισμένο από leasing ή δεν είναι ούτε να το πλησιάζεις;
  • Με το leasing να έχει πάρει μπρος για τα καλά και να αποτελεί μεγάλο μέρος των πωλήσεων κάθε χρόνο, η αγορά μεταχειρισμένου έχει γεμίσει αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη χρονομίσθωση στο τέλος του συμβο

Μεταχειρισμένο μέσω leasing; Σε συμφέρει!

6036 Επισκέψεις στο άρθρο

Είναι καλή αγορά ένα μεταχειρισμένο που πριν ήταν μισθωμένο με leasing; Σε ποιες περιπτώσεις αξίζει μια τέτοια αγορά;

ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ


Με το leasing να έχει πάρει μπρος για τα καλά και να αποτελεί μεγάλο μέρος των πωλήσεων κάθε χρόνο, η αγορά μεταχειρισμένου έχει γεμίσει αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη χρονομίσθωση στο τέλος του συμβολαίου τους. Είναι αυτά τα αυτοκίνητα καλή αγορά ή μήπως καλύτερα όχι;

Με το leasing να έχει πάρει μπρος για τα καλά και να αποτελεί μεγάλο μέρος των πωλήσεων κάθε χρόνο, η αγορά μεταχειρισμένου έχει γεμίσει αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη χρονομίσθωση στο τέλος του συμβολαίου τους. Είναι αυτά τα αυτοκίνητα καλή αγορά ή μήπως καλύτερα όχι;

Κοινοποίησέ το »

-Προέρχεται από εταιρία ή από ιδιώτη;
-Από ιδιώτη ίσως κρύβει ευκαιρία
-Από εταιρεία, θέλει πιο πολύ ψάξιμο
Μόνο καινούργιο ή και μεταχειρισμένο, με Leasing; Ποια η γνώμη σου;

Η εικόνα που μέχρι στιγμής πολλοί έχουν για τα αυτοκίνητα που προέρχονται από leasing, είναι ότι πρόκειται για ότι χειρότερο στη αγορά μεταχειρισμένου. Το επιχείρημα είναι βασικά ότι επειδή δεν ανήκουν στον οδηγό τους, δεν αγαπήθηκαν ποτέ και έτσι δεν τα πρόσεξε κανείς και άρα είναι σε κακή κατάσταση, είτε το δείχνουν είτε όχι.

Το επιχείρημα αυτό έχει δημιουργηθεί από την εικόνα που έχουν αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρικούς στόλους και έχουν δουλέψει ως εταιρικά. Και όντως ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς leasing είναι τα εταιρικά αυτοκίνητα. Πρόκειται για αυτοκίνητα που έχουν αλλάξει πολλούς οδηγούς χωρίς να ανήκουν σε κανέναν, αυτοκίνητα που βασικά παρέχουν μεταφορά σε πρόσωπα ή αντικείμενα, χωρίς να ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο, χωρίς να ανήκουν σε κάποιον και χωρίς να έχουν αγαπηθεί ποτέ στη ζωή τους.

Όμως δεν είναι όλα τα leasing αυτοκίνητα εταιρικά. Δηλαδή δεν είναι όλα κοινόχρηστα αυτοκίνητα από μέλη μιας εταιρείας. Πολλά είναι αυτοκίνητα που εταιρείες διέθεσαν σε προσωπικό ως τα αποκλειστικά τους αυτοκίνητα ως μέρος κάποιου πακέτου παροχών. Υπάρχουν επίσης αυτοκίνητα που αποκτήθηκαν μέσω ιδιωτικού leasing, που έχει δει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, αν και όχι τόση όσο στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Συνέχεια του άρθρου >>>