Γιατί να βάψεις το αυτοκίνητο με μεταλλικό χρώμα;
70228 Επισκέψεις στο άρθρο
Αξίζει τελικά το μεταλλικό χρώμα ή όχι; Δες πόσο θα σου κοστίσει ένα ολικό βάψιμο με μεταλλική βαφή και αν αξίζει τον κόπο να δώσεις τόσα λεφτά.
Θα πληρώσεις 700 ευρώ για ένα μικρομεσαίο!
Κάντε μια έρευνα αγοράς και δείτε πόσο παίζει από μάρκα σε μάρκα και μοντέλο σε μοντέλο η διαφορά του μεταλλικού χρώματος. Αναρωτηθήκατε γιατί είναι το κόστος τόσο μεγάλο; 700 ευρώ για ένα μικρομεσαίο μήπως είναι εξωφρενικά όταν μιλάμε για μπογιά;
Ακόμη και με μελάνη εκτυπωτή, το ακριβότερο υγρό στον πλανήτη (για κάποιον λόγο) να το βάφανε, τόσα λεφτά δεν θα στοίχιζε. Πως δικαιολογείται μια τόσο μεγάλη διαφορά για να πας από ένα «απλό» σε ένα «μεταλλικό» χρώμα; Χρυσό έχει;
Πόσο μπογιά να κουβαλάει πάνω του ένα αυτοκίνητο. Και 20 κιλά να κουβαλάει, με 700 ευρώ τη διαφορά για το μεταλλικό, μιλάμε για 35 ευρώ το κιλό. Και αυτό δεν είναι η μπογιά, αλλά η διαφορά της μεταλλικής από την απλή. Είναι δυνατόν;
Σίγουρα πριν πολλά χρόνια, όταν οι μπογιές ήταν τεχνολογία αιχμής, υπήρχε σημαντική διαφοροποίηση στη τιμή και οι κατασκευαστές δεν ήταν διατεθειμένοι να την απορροφήσουν, περνώντας την έτσι σαν εξτρά στον αγοραστή. Σήμερα όμως; Ισχύει το ίδιο;
Είναι οι μάρκες που πραγματικά χρεώνουν και εισπράττουν αυτή την μεγάλή διαφορά μόνο στην τιμή της μπογιάς; Την εποχή που το ESP και ο αυτόματος κλιματισμός είναι δωρεάν, είναι δυνατόν να χρεώνεται η μπογιά;
Μήπως είναι εμπορικό τέχνασμα;
Μήπως ξέμεινε το «μεταλλικό» χρώμα σαν κατάλοιπο μιας άλλης εποχής και η αγορά το εκμεταλλεύεται για να κερδοφορεί; Γιατί δεν εξηγείται όλα τα ετοιμοπαράδοτα να είναι πάντα με μεταλλικό χρώμα, ενώ αν τελικά πωλούνται σε προσφορά το μεταλλικό να μετατρέπεται σε «δώρο».
Δώρα 700 ευρώ δύσκολα δίνουν οι κατασκευαστές. Μήπως το δίνουν οι έμποροι; Μήπως το «καπέλο» του μεταλλικού είναι καθαρά ποσοστό του κέρδους του εμπόρου και μπορεί και το διαχειρίζεται όπως εκείνος θέλει; Είτε το εισπράττει, είτε το χαρίζει; Εσείς τι λέτε;
Κορυφαία / Πρόσφατα σχόλια / 8 Σχόλια
Μαλλον οι εμποροι εισπρατουν την διαφορα
Το άρθρο, όπως συχνά γίνεται δυστυχώς, απλά πετάει μια κουβέντα δίνοντας μια ελλιπή εικόνα και περιμένει αντιδράσεις... πρώτον υπάρχουν μεταλλικά με κόστος χαμηλότερο (αλλά και υψηλότερο) από 700 ευρώ. Δεύτερον υπάρχουν μοντέλα που χρεώνουν ακόμη και το βασικό χρώμα... Το άρθρο θα μπορούσε να παραθέσει ορισμένες ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ πληροφοίες για την αντοχή στο χρόνο, στη βρωμία, στα περιττώματα κλπ, αλλά μπααα....Στο ερώτημα, το έχω ξαναγράψει, όλα αυτά είναι θέμα κυρίως marketing, το ζήτημα είναι όχι πως και τι χρεώνουν αλλά τι κοστίζει εν τέλει. Προφανώς η χρέωση για οποιοδήποτε χρώμα περιέχει κέρδος (το βασικό αυτοκίνητο πρακτικά πωλείται κάτω του κόστους, μην κοροιδευόμαστε, από τα εξτρά και τα ανταλλακτικά βγάζουν κέρδος). Στη συνήθη περίπτωση, το απλό λευκό είναι 'δωρεάν'... το λευκό έχει πλεονεκτήματα - δεν ζεσταίνει το όχημα στον ήλιο, καθαρίζεται εύκολα, επισκευάζεται φθηνότερα, είναι 'κλασσικό'... από την άλλη κάθε γρατζουνιά φαινεται, λερώνεται εύκολα, δεν αντέχει το ίδιο, δεν 'γυαλίζει', είναι 'φθηνό'... όλα αυτά αόμως είναι θεωρητικά... εάν είσαι εντελώς πρακτικός τύπος ή απλά σου αρέσει το λευκό θα παραβλέψεις τα μειον και θα πάρεις λευκό, εάν δεν σου αρέσει λευκό και μπορείς να δώσεις κάτι παραπάνω, θα πάρεις άλλο χρώμα... εάν δεν έχεις παραπάνω χρήματα είσαι μια χαρά, δεν έχεις δίλημα, παίρνεις αβλεπί λευκό και πας για καφέ... απλά πράγματα...
Γιατί στοιχίζει πολύ το μεταλλικό χρώμα; τελικα το ερωτημα παραμενει .....
Το μεταλλικό χρώμα μπορεί να στοιχίζει λίγο παραπάνω από το κανονικό, όμως η διαφορά των 700 ευρω δεν δικαιολογείται. Εχει παρατηρηθεί σε αντιπροσωπείες να χρεώνουν παραπάνω το χρώμα που έχει μεγαλύτερη ζήτηση. π.χ. Fiat 500 άσπρο το χρεώνουν παραπάνω, χωρίς να δώσουν μία καλή δικαιολογία και χωρίς να είναι μεταλλικό. Μάλλον είναι ένας τρόπος να εισπράξουν κάτι παραπάνω οι αντιπροσωπείες εκμεταλευόμενες την ζήτηση.
...ΘΑΥΜΑ, ΘΑΥΜΑ!!! ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ!!! ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!
Μεταλλικό άρα ακριβό, καθώς ότι πληρώνεις παίρνεις. Το μεταλλικό χρώμα σε αντίθεση με το απλό απαιτεί διαφορετικό τρόπο προεργασίας και βαφής. Περιέχει το χρώμα μέταλλα τα οποία το κάνουν να γυαλίζει, η πέρλα δε κάνει το χρώμα να αλλάζει αποχρώσεις σε σχέση με το φωτισμό που πέφτει στο αυτοκίνητο και τη γωνία που το κοιτάζεις.
Αυτές τις απαντήσεις έπρεπε να τις δίνετε εσείς και όχι να ρωτάτε κάνοντας δημοσιογραφική έρευνα και ξεσκεπαζοντας όπως οφείλετε τα παιχνίδια που παίζονται ενημερώνοντας τον κόσμο
Το ερωτημα θα μπορουσε να ειναι πιο σωστα " κραταει περισσοτερα χρονια το μεταλλικο χρωμα απο το απλο?" Εχω την εντυπωση πως ΝΑΙ κραταει λαμπερο για παρα πολλα χρονια και δεν ξεβαφει οπως το απλο. Τωρα η απαντηση στο ερωτημα σας ειναι απλη. ΝΑΙ αξιζει τα παραπανω χρηματα. Ποσα παραπανω? Σαφως τα 700 ευρω ειναι πολλα αλλα δεν θα επαιρνα αυτοκινητο με απλο χρωμα.