Τράκαρες; Να τι πρέπει να κάνεις για να το κάνεις σαν καινούργιο!

Μετά το τρακάρισμα, καλύτερα μην το πας εσύ (ρισκάρεις μεγαλύτερη βλάβη).
Στο συνεργείο ζήτα εκτίμηση ζημιάς, προτού το επισκευάσεις.
Αντικατάστησε τα μηχανικά μέρη με γνήσια (για να κρατήσεις την αξία του οχήματός σου).
Προτίμησε γνήσια φανάρια (τα φθηνά aftermarket συνήθως δε φέγγουν το ίδιο καλά).
auto.accessories Team
Κανείς δεν έχει όρεξη να του... λάχει «η ώρα η κακή» που αφορά σε ένα τρακάρισμα, ωστόσο στον δρόμο ελλοχεύει πάντοτε ο αστάθμητος εκείνος παράγοντας (βλ. λάδια, απώλεια ελέγχου) δυστυχώς, που μπορεί να σε οδηγήσει εκτός δρόμου - ή ακόμη χειρότερα, χωρίς να φταις σε τίποτα, να βρεθεί κάποιος άλλος «αφηρημένος» και…. Ευτυχώς, εσύ και όλοι οι χρήστες του δρόμου είστε καλά σωματικά και οι ζημιές είναι μόνο υλικές. Τι κάνεις;
Μετά το τρακάρισμα, καλύτερα να μην το πας εσύ (ρισκάρεις μεγαλύτερη βλάβη)
Αν σε τρακάρανε, μην πανικοβληθείς. Βεβαιώσου πρώτα πως εσύ και όλοι οι εμπλεκόμενοι στο ατύχημα είναι καλά στην υγεία τους και κάλεσε ασθενοφόρο σε περίπτωση τραυματισμού. Αδιαμφισβήτητα προέχει η υγεία και οι άνθρωποι και όχι οι λαμαρίνες.Αφού λοιπόν βεβαιωθείς ότι όλοι είναι καλά στην υγεία τους, κάλεσε οπωσδήποτε την οδική φροντίδα της ασφάλειάς σου και δες κατά πόσο σε καλύπτει στις υλικές ζημιές. Αν αποδειχθεί ότι δεν ευθύνεσαι εσύ για το τρακάρισμα, η ασφαλιστική μπορεί να καλύψει έως και το σύνολο της ζημιάς. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που το όχημα έχει μικτή ασφάλεια. Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορείς να καλέσεις την οδική βοήθεια και να μεταφέρει το όχημά σου στο συνεργείο της επιλογής σου. Σε κάθε περίπτωση βγάλε φωτογραφίες με το κινητό σου (από διάφορες γωνιές λήψης).
Αν πάλι τράκαρες μόνος σου και η ζημιά δεν είναι απλώς ένα ακούμπημα στους προφυλακτήρες, καλύτερα να μην το οδηγήσεις πίσω σπίτι, ακόμα και αν παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Μπορεί να φαίνεται λειτουργικό, όμως ρισκάρεις μεγαλύτερη μηχανική βλάβη. Επίσης, είσαι επικίνδυνος και για τους υπόλοιπους οδηγούς στον δρόμο.
Στο συνεργείο ζήτα εκτίμηση της ζημιάς, προτού το επισκευάσεις
Όταν το φέρεις στο συνεργείο, καλό είναι προτού συμφωνήσεις σε κάποια επισκευή να ζητήσεις εκτίμηση της ζημιάς. Και αυτό γιατί ακόμα και αν πρόκειται για μια φαινομενικά μικρή γρατζουνιά, ή ένα σπασμένο φανάρι, μπορεί να έχει επηρεαστεί και κάποιο άλλο σύστημα, κάνοντας τη «φθηνή» και «μικρή ζημιά» να είναι στην πραγματικότητα πολύ ακριβότερη.

Σε ένα ισχυρό τρακάρισμα, δεν αποκλείεται να υπάρχει ζημιά σε άξονες, αναρτήσεις, φρένα, στον κινητήρα και φυσικά στο πλαίσιο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Αντικατάστησε τα μηχανικά μέρη με γνήσια (για να κρατήσεις την αξία του οχήματός σου)
Σε ένα ισχυρό τρακάρισμα, δεν αποκλείεται να υπάρχει ζημιά σε άξονες, αναρτήσεις, φρένα, στον κινητήρα και φυσικά στο πλαίσιο. Πρέπει να ζητήσεις από το συνεργείο να τοποθετήσει ανταλλακτικά εργοστασιακής ποιότητας, καθώς αν μπουν ανταλλακτικά αμφιβόλου ποιότητας, μειώνεται σημαντικά η αξία του οχήματός σου.
Προτίμησε γνήσια φανάρια (τα φθηνά aftermarket συνήθως δε φέγγουν το ίδιο καλά)
Όσον αφορά στα εξαρτήματα φανοποιίας, τώρα, είναι λογικό να σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να περιορίσει το κόστος επισκευής, βάζοντας μη εργοστασιακά εξαρτήματα. Και αυτό ισχύει, τα πάνελ ενός οχήματος μπορούν να αντικατασταθούν με μη γνήσια. Μπορεί να μην ταιριάζουν απόλυτα, αλλά είναι μια παραδοχή που μπορεί να γίνει, αν τα αυθεντικά πάνελ δε δέχονται επισκευές.
Υπάρχει όμως ένα εξάρτημα φανοποιίας, στο οποίο δεν πρέπει να γίνουν οικονομίες. Τα φανάρια. Αν τα αυθεντικά έχουν σπάσει και δεν μπορούν να επισκευαστούν, είναι καλύτερο να ζητήσεις από το συνεργείο να τοποθετήσει αυθεντικά φανάρια, ακόμα και μεταχειρισμένα.
Τα φανάρια είναι περίπλοκα κατασκευασμένα, με καθρέφτες μέσα τους οι οποίοι αντανακλούν τέλεια το φως της λάμπας που βρίσκεται μέσα. Τα πιο φθηνά aftermarket φανάρια (δηλαδή όχι αυτά που συστήνει ο κατασκευαστής) εντούτοις δεν κατασκευάζονται στα ίδια ποιοτικά στάνταρ (ειδικά όταν μιλάμε για LED) και, ως αποτέλεσμα, δεν αντανακλούν το ίδιο αποδοτικά το φως, διαχέοντάς το και μειώνοντας την ορατότητα. Αν υπάρχει επομένως η επιλογή ανάμεσα σε καινούργια αλλά φθηνά aftermarket φωτιστικά σώματα και σε μεταχειρισμένα γνήσια, καλύτερα να επιλέξεις τα γνήσια, ακόμα και αν είναι λίγο θαμπωμένα.
Εσείς έχετε τρακάρει ποτέ; Από εμπειρία, τι θα κάνατε διαφορετικά (αν γυρίζατε πίσω);