Το πουλάς; Πόσο πιάνει άραγε στην αγορά;

7049 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/1/2020

Έφτασε η στιγμή να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο; Πριν ψαχτείς στις αντιπροσωπίες, έχεις σκεφτεί τι θα κάνεις με το παλιό; Η πιο λογική λύση είναι να το πουλήσεις, αλλά πόσα θα πιάσει αν δεν το έχεις «ξεπλύνει» από τις παλιές σου «αμαρτίες».

 
Μην ξεχνάς άλλωστε ότι η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι αυτή που θα τραβήξει τα βλέμματα πάνω του. Η αλήθεια είναι ότι και προσεκτικός να ήσουν, ο χρόνος θέλοντας και μη αφήνει τα σημάδια του πάνω στο αυτοκίνητό μας.

Επιπλέον το κλίμα, η συχνή χρήση που αυξάνει τις πιθανότητες κάποιου μικροατυχήματος, ε... σίγουρα κάποια στιγμή το αυτοκίνητό σας θα χρειαστεί το κατιτίς του.

Συνεπώς η φροντίδα του αυτοκινήτου καθώς και οι μικροεπισκευές που χρειάζεται να γίνουν, γίνονται απαραίτητες, αν και εφόσον, θέλετε να κοιτάτε το αυτοκίνητό σας και να σας θυμίζει ακόμα εκείνο που βλέπατε όταν το πρωτοαγοράσατε. Ωστόσο, για να μη σκορπίσετε αλόγιστα τα χρήματά σας, στο αφιέρωμα μπορείτε να διαβάσετε οικονομικές και γρήγορες μεθόδους για την φροντίδα του.

Εν αρχή το χρώμα

Αν έχετε γρατσουνιές, διάφορα σημαδάκια, θαμπάδα στο χρώμα κ.λπ., τότε θα πρέπει να γυαλίσετε το όχημα σας και ενδεχομένως να κάνετε επαναφορά χρώματος. Ιδανικά θα πρέπει να απευθυνθείτε σε επαγγελματία γιατί το γυάλισμα δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Το σωστό γυάλισμα του αυτοκινήτου εκτός από επαγγελματικά υλικά, απαιτεί τεχνογνωσία, δηλαδή ποιες αλοιφές είναι κατάλληλες για κάθε περίπτωση και επαγγελματικά εργαλεία, να μην αφήσει στρογγυλάδες, γυαλάδες και ολογράμματα.

Πριν παραλάβετε το αυτοκίνητο σας, να ζητήσετε να ανάψουν τους προβολείς ή να το βγάλουν έξω να το ελέγξετε με το φως του ήλιου. Μόνο έτσι θα δείτε αν υπάρχουν «ατέλειες» στην ποιότητα της δουλειάς του. Το κόστος εργασίας εξαρτάται από την κατάσταση του χρώματος και το μέγεθος του οχήματος. Βέβαια δεν συνίσταται να γυαλίζετε το όχημα σας περισσότερο από 3 φορές κατά μέσο όρο σε μια δεκαετία. Από την άλλη μπορείτε να κάνετε κέρωμα όσες φορές θέλετε, για να αποκτήσει γυαλάδα και να φαίνεται το χρώμα του φρέσκο. Μάλιστα το κέρωμα ή η χρήση προϊόντων κεραμικής επίστρωσης συστήνονται.

6 αιτίες που καταστρέφουν το χρώμα:

1. Καιρικές συνθήκες 
2. Περιττώματα πουλιών 
3. Ρετσίνι δένδρων
4. Έντομα
5. Απορρυπαντικά
6. Σφουγγάρια/Πανιά/Βούρτσες
 

Φτιάξε μικροχτυπήματα & λακκούβες σε χρόνο dt

Ένα από τα πιο εκτεθειμένα μέρη του αυτοκινήτου σας σε χτυπήματα και ζημιές είναι οι προφυλαχτήρες. Πολλές φορές σε κάποιο παρκάρισμα ή ακόμα και στην κίνηση μπορεί να «φιληθούμε» με κάποιο παρακείμενο όχημα, ή ακόμα και ένα ψηλό πεζοδρόμιο μπορούν να γίνουν αιτίες για να «τραυματίσετε» τους προφυλαχτήρες σας. Μία ρωγμή ή ένα στράβωμα του προφυλαχτήρα δε χρειάζεται να σας πτοήσει, αφού υπάρχει η λύση της επιδιόρθωσης και όχι της αντικατάστασης. Η διαδικασία είναι παρόμοια με αυτή ακολουθείται και στο σώμα του αυτοκινήτου, ωστόσο λόγω του υλικού κατασκευής του προφυλαχτήρα χρησιμοποιούνται εργαλεία για τη θέρμανσή του.

Mία οικονομική και ποιοτική λύση είναι το P.D.R. Πρόκειται για την επισκευή βαθουλωμάτων χωρίς να χρειαστεί εκ νέου βαφή του αυτοκινήτου. Είναι κατάλληλο, κυρίως σε περιπτώσεις βαθουλωμάτων μετά από μία ισχυρή χαλαζόπτωση ή από μικροεπαφές κατά το παρκάρισμα. Για την επισκευή χρησιμοποιούνται ειδικά εργαλεία από εκπαιδευμένους τεχνίτες, οι οποίοι επαναφέρουν τη λαμαρίνα στην αρχική της κατάσταση σε χρόνο που διαρκεί από 10 λεπτά έως και 2 ώρες. Ο τεχνίτης, με ειδικό φωτισμό, τοποθετεί το κατάλληλο εργαλείο εσωτερικά ή εξωτερικά του χτυπήματος με ακρίβεια και πιέζοντάς το, το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να προκληθεί ζημιά στο χρώμα. Το κυριότερο είναι πως αυτή η τεχνική είναι οικονομική, δε χρειάζεται σφυρηλάτηση ή στοκάρισμα και βάψιμο, που συνήθως βγάζει διαφορά στην απόχρωση.
 
Τα πλεονεκτήματα της μεθόδου P.D.R.

Ταχύτητα
• Οικονομία
• 100% ποιότητα επισκευής
• Δεν επηρεάζεται η εργοστασιακή βαφή και η εγγύηση του χρώματος
• Το αυτοκίνητό σας δεν χάνει την μεταπωλητική του αξία
• Πρόκειται για φιλική προς το περιβάλλον επισκευή


Τα φώτα θα αστράφτουν και πάλι  

Για πιο λόγο να αγοράσεις καινούρια φανάρια όταν μπορείς να καθαρίσεις τα παλιά και να μοιάζουν καινούρια; Οικονομικά και γρήγορα ένας ειδικός μπορεί να το πράξει αυτό για εσάς, αποφεύγοντας το κόστος της αντικατάστασής τους με νέα φανάρια, που είναι πολλές φορές υπερβολικό, ειδικά στα φανάρια νέας τεχνολογίας Xenon - Bi-Xenon. Ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες τα εμπρός φανάρια του οχήματός σας ταλαιπωρούνται από τον ήλιο, τη θερμότητα που αποβάλουν όταν είναι αναμμένα, τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες του περιβάλλοντος και την υγρασία. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα μετά από μερικά χρόνια να κιτρινίζουν και να μην αποδίδουν το 100% της φωτεινότητάς τους. Επίσης είναι και θέμα ασφάλειας καθώς η οδήγηση κατά τις νυχτερινές ώρες ή σε συνθήκες με περιορισμένη ορατότητα γίνεται δυσκολότερη και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Συνεπώς η συντήρηση των φαναριών είναι μια οικονομική λύση, που επιπλέον βελτιώνει την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου σας και αυξάνει την μεταπωλητική του αξία.

Γιατί να μην είναι «σένιο» και μέσα

Υπάρχουν στο εμπόριο άφθονα καθαριστικά για τα καθίσματα και τις ταπετσαρίες. Ωστόσο πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση, σιγουρέψου ότι το προϊόν που διάλεξες δεν θα επηρεάσει  το χρώμα και την ύφανση της ταπετσαρίας. Αρα πρώτα δοκίμασε να καθαρίσεις πρώτα μία μικρή περιοχή και μετά καθάρισε το υπόλοιπο. Μόλις τελειώσει και το ξέβγαλμα άφησε το εσωτερικό να στεγνώσει καλά.

Από την άλλη, ανάλογα το επίπεδο της «βρωμιάς», το καθάρισμα του ταμπλό ξεκινά από ένα απλό ξεσκόνισμα έως  τη χρησιμοποίηση ενός καθαριστικού. Αρκεί να χρησιμοποιήσεις ένα μαλακό πανί και αφού το βρέξεις και το στραγγίξεις, πέρασε προσεκτικά όλες τις επιφάνειες. Από την άλλη υπάρχουν πληθώρα καθαριστικών, τα οποία δίνουν ιδιαίτερη λάμψη στα πλαστικά και τις άλλες επενδύσεις.

Λίγοι γνωρίζουν ότι  η υφασμάτινη ταπετσαρία του αυτοκινήτου περιέχει πάρα πολλά μικρόβια. Όπως είναι φυσιολογικό,  επιβάλλεται να πραγματοποιείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ένας πολύ καλός καθαρισμός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Και όταν λέμε καθαρισμός, δεν εννοούμε το κλασσικό «μέσα – έξω» πλύσιμο, με το οποίο απλώς αφαιρούνται τα σκουπίδια και  γίνεται ένα ξεσκονίζμα. Κατά αυτόν τον τρόπο τα μικρόβια, οι μύκητες και όλοι οι αλλεργιογόνοι ιοί παραμένουν εντός του αυτοκινήτου και κάνουν την επιβλαβή δουλειά τους. Αν το πρόβλημα λοιπό είναι τόσο μεγάλο, που δεν διορθώνεται από τα δικά σου μέσα, τότε καλό είναι να απευθυνθείς σε κάποιο ειδικό, για να κάνεις βιολογικό καθαρισμό. Είναι η ιδανικότερη λύση,  ωστόσο πρόκειται μία χρονοβόρα διαδικασία, η οποία εξαρτάται κατά πολύ από τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και τον τύπο του εσωτερικού (ύφασμα ή δέρμα). Στην περίπτωση του υφάσματος, θα χρειαστεί πολύ περισσότερος χρόνος, συγκριτικά με το δέρμα. Κατά μέσο όρο, στην περίπτωση του υφασμάτινου σαλονιού, απαιτούνται 2 έως και 4 ώρες, μόνο για το καθάρισμα.

Για να μην μείνεις στην …απΆ έξω!

Αναμφίβολα, το κόλλημα των κλειδαριών του αυτοκινήτου μπορεί να συμβεί σε παλιά μοντέλα αυτοκινήτων ή ακόμα και σε κακοσυντηρημένα. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως, για να μη συμβεί κάτι τέτοιο; Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η χαμηλή θερμοκρασία του περιβάλλοντος, που παγώνει το μηχανισμό, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κλειδώσουν ή ξεκλειδώσουν οι πόρτες. Έτσι, το αποτέλεσμα είναι να ασκούμε μεγαλύτερη δύναμη ώστε να "γυρίσει" το κλειδί, με κίνδυνο να σπάσει το μεταλλικό μέρος μέσα στην κλειδαριά, η οποία μετά χρειάζεται αντικατάσταση.

Πλέον, τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρικές κλειδαριές, οι οποίες λειτουργούν με τηλεχειρισμό. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι δε χρειάζονται την ανάλογη λίπανση επειδή λειτουργούν αυτόματα.

Για τη λίπανση των σημείων αυτών μπορούμε να προμηθευτούμε ένα σπρέι γράσο από κάποιο κατάστημα με αξεσουάρ αυτοκινήτου ή εργαλείων γενικής χρήσης. Καλό είναι να μην επιλέξουμε γράσο σε στερεή μορφή, διότι δε θα μπορεί να εισχωρήσει στις μικρές οπές που διαθέτουν οι κλειδαριές, ώστε να τις λιπάνει.

Τα σημεία τα οποία χρειάζονται λίπανση δεν είναι μόνο οι κλειδαριές στις πόρτες. Ανάλογο πρόβλημα κολλήματος του μηχανισμού μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και με την κλειδαριά που ασφαλίζει το καπό, αλλά και με αυτή του χώρου αποσκευών.

Ο ομφαλός είναι το σημείο όπου εισχωρεί το κλειδί. Επειδή όμως στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό κάλυμμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την άκρη του κλειδιού, ώστε να το ανοίξουμε και να εισχωρήσει το σπρέι λίπανσης.
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός