Kumho Ecsta PS71: Εξαιρετικό στο βρεγμένο και βγάζει πολλά χιλιόμετρα Είναι θερινό ελαστικό σχεδιασμένο για οικογενειακά σεντάν (Corolla, Hyundai i30, Astra). Οι 4 αυλακώσεις που έχει προσφέρουν πολύ καλά κρατήματα στο βρεγμένο (2ο ανάμεσα σε 20 ελαστικά).
Δεν φρενάρουν - κρατάνε όλα τα λάστιχα το ίδιο. Ποια τα Top 6 του Τest; Δοκιμάστηκαν στο όριο: 55 μοντέλα στη διάσταση 205/55 R16. Continental, Kumho, Nexen, Toyo & Vredestein έχουν κορυφαίο κράτημα & φρενάρισμα στο βρεγμένο.
Gallop 2025: Πώς επιλέγεις λάστιχα; Ποιο είναι το σημαντικότερο κριτήριο για εσένα; Στο gallop ρωτήσαμε και «Πώς επιλέγεις λάστιχα; Ποιο είναι το Νο1 κριτήριο για εσένα; 72% βάζει σε 1η θέση την ασφάλεια (διαβάζει tests – θέλει «να φρενάρει - να κρατάει»).
Test: Τα 5 καλύτερα λάστιχα στο φρενάρισμα, σε στεγνό & βρεγμένο Σε test ελαστικών 18 ιντσών: Το Bridgestone Potenza Sport στην 1η θέση ανάμεσα σε 52 λάστιχα
Η Kumho λανσάρει τα νέα Ecsta Sport και Ecsta Sport S Διαδέχονται τα Ecsta PS91 και PS71 και έρχονται από 17 έως 21 ίντσες. Είναι ιδανικά για σπορ αυτοκίνητα σύμφωνα με την Kumho.
55 λάστιχα σε φρένα στο βρεγμένο: Ποια ήταν τα 5 καλύτερα στο Test; 55 λάστιχα 16 ιντσών δοκιμάστηκαν στο βρεγμένο (Νο1 κριτήριο αγοράς τους) Δημοφιλείς μάρκες (Hankook, Kumho, Nexen & Toyo) ξεπέρασαν ονόματα
Ποιες είναι οι καλύτερες μάρκες ελαστικών; Τι λέει ο κόσμος; Αναμενόμενα λίγο έως πολύ τα αποτελέσματα στις πρώτες θέσεις Εντυπωσιακή η Falken, στην 1η θέση μετά τις 5 ακριβές μάρκες
Test θερινών ελαστικών 18 ιντσών: Το LingLong κερδίζει 4-0 το Kumho Test θερινών ελαστικών 18'': LingLong VS Kumho Σε στεγνό & βρεγμένο το LingLong φρενάρει συνολικά καλύτερα (1,7 μέτρα)
Mega test: 17 λάστιχα σε στεγνό και βρεγμένο - Το βροχολάστιχο Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση - Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop
Δοκιμή - Test ελαστικού Kumho Ecsta HS51 Kumho Ecsta Hs51 ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
Τιμές ελαστικών: Ποια ακρίβυναν και ποια φθήνυναν; - Στα 16άρια θερινά πληρώνεις 310 ευρώ την 4άδα, στα 17άρια 510 ευρώ - Ίδια ή χαμηλότερη από 10 έως 60 ευρώ η τιμή των περισσοτέρων All Season
Kumho & Nexen «λένε» ότι είναι επιδόσεων, μα στο στεγνό προβληματίζουν - Κανονικά, τα ελαστικά επιδόσεων πρέπει να έχουν καλές επιδόσεις - Kumho & Nexen είναι τα 2 χειρότερα συνολικά στο στεγνό οδόστρωμα (φρένα & κράτημα)
Δοκιμή ελαστικού Kumho Ecsta HS51: Πώς φρενάρει και τι κράτημα έχει; Τελευταίο σε μετρήσεις στο βρεγμένο, πολύ χαμηλά σε επιδόσεις στο στεγνό οδόστρωμα. Το χειρότερο ελαστικό που έχουμε δοκιμάσει ως σήμερα, σε φρενάρισμα και Elk test (αποφυγή κινδύνου) είναι το θερινό ελαστικό Kumho Ecsta HS51.
Autotriti Test Center: Νέα δοκιμή για ελαστικά αυτοκινήτου στην Ελλάδα Κάθε μήνα το Αutotriti Test Center: Δοκιμάζει, συγκρίνει (Vs) και παρουσιάζει τα καλύτερα καινούργια αυτοκίνητα της αγοράς. Μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες, αξιολογήσεις, τιμές. Ποια είναι τα καλύτερα, σε ποια παίρνεις ό,τι πληρώνεις & σε ποια πληρώνεις το όνομα της μάρκας; Από Απρίλιο, κάθε μήνα δοκιμάζει & αξιολογεί όλα τα ελαστικά αυτοκινήτου της αγοράς!