
Test θερινών ελαστικών: το Avon Z7V απέναντι στο Giti Sport S2
Δύο low-budget λάστιχα σε διεθνές test θερινών ελαστικών (225/45 R18)
Ισόπαλα στο φρενάρισμα σε βρεγμένο - 1 μέτρο καλύτερο, στο στεγνό, το Giti
Δύο low-budget λάστιχα σε διεθνές test θερινών ελαστικών (225/45 R18)
Ισόπαλα στο φρενάρισμα σε βρεγμένο - 1 μέτρο καλύτερο, στο στεγνό, το Giti
Σε test θερινών ελαστικών 18'' το LingLong Sport Master στο βρεγμένο:
- Φρέναρε καλύτερα από Michelin (με 40,3 μ. από τα 100 χλμ./ώρα)
Σε διεθνές test θερινών ελαστικών 205/50 R16:
Το νέο Bridgestone Turanza 6 έχει το καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο
Φρενάρει σαν Michelin το Nexen στο βρεγμένο (43,3 μέτρα τα δύο από 100-0 χλμ.)
Είναι καλύτερο από Michelin στον χειρισμό του (επίσης στο βρεγμένο)
Το Falken Ziex ZE320 στη διάσταση 205/55 R16:
Είναι το καλύτερο λάστιχο που έχουμε δοκιμάσει, συνδυάζοντας top επιδόσεις & value τιμή
Falken Ziex ZE320 Vs Pirelli Cinturato P7C2
Είναι τα δύο καλύτερα 16άρια λάστιχα στο φρενάρισμα σε βρεγμένο (100-0 σε 38,5 μ.)
- Κράτημα σε βρεγμένο: Στο Top5 της κατηγορίας του (με βάση τις μετρήσεις μας)
- Φρενάρισμα: Σταματάει στα 37,5 μέτρα στο στεγνό και στα 43,8 στο βρεγμένο
- Βγάζει έως 68.800 χλμ.(χιλιομετρική απόδοση)
- Έχει καλό φρενάρισμα σε στεγνό (37,2) και βρεγμένο (40,3 μέτρα)
Σε πρόσφατο test ελαστικών
- Το Tomket Sport φρέναρε καλύτερα από ακριβότερες μάρκες (π.χ. Avon, Uniroyal)
- Διεθνώς υπάρχει αύξηση ζήτησης για «πράσινα» ελαστικά με ανακυκλωμένα υλικά
- Michelin, Goodyear, Bridgestone προωθούν τεχνολογίες χαμηλής αντίστασης κύλισης
Trazano ZuperEco Z-107 ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
Avon AS7 ελαστικό All Season: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
- «Ξεράθηκαν, ήταν σαν να πατώ σε βούτυρο, σε λιγότερο από 3 χρόνια διαλύθηκαν»
- «Γλιστρούσαν, δεν κρατούσαν, δεν φρενάραν»
- 160 ευρώ, το ένα, κάνουν τα «μεγάλα ονόματα»
- Στα μισά λεφτά παίρνεις Sava ή Linglong
Οι δοκιμές και οι αξιολογήσεις δημιουργούν ένα περιβάλλον αντικειμενικής μέτρησης επιδόσεων για κάθε προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τα Ελαστικά αυτοκινήτου. Σημαντική και η γνώμη του κοινού-κατόχου (που έχει δοκιμάσει τα προϊόντα) μα και η άποψη καλών επαγγελματιών του κλάδου που «ζουν» (με, και από, τα ελαστικά).
- Proxes Comfort της Toyo κόντρα στο Cinturato P7 της Pirelli.
- Απέτυχε να πιάσει τα όρια στο βρεγμένο το Cinturato P7.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr