Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2001

Μικρές αλλαγές στον κινητήρα 

Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων που τροφοδοτεί την ανανεωμένη έκδοση του VW Passat είναι ίδιος με αυτόν της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου με ορισμένες τροποποιήσεις. Οι αλλαγές αυτές απέφεραν μικρή αύξηση της ιπποδύναμης, ελαφρά χαμηλότερη κατανάλωση (0,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή) και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων που πληρούν τις μελλοντικές προδιαγραφές EU-4. Το 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο απέδωσε στο δυναμόμετρο 104 ίππους στις 5.300 σ.α.λ (έναντι 102 στις 5.210 του προηγούμενου) και 149 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ (100 σ.α.λ χαμηλότερα από το προηγούμενο). H λειτουργία του είναι γραμμική και πολιτισμένη χωρίς ανεπιθύμητους κραδασμούς. Παράλληλα είναι ιδιαίτερα αθόρυβος ακόμα και σε υψηλές στροφές και δε θα διαταράξει την ησυχία που επικρατεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η ελαστικότητά του είναι ικανοποιητική στις μεσαίες στροφές λόγω των κοντών σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων ενώ οι επιδόσεις που προσδίδει ο κινητήρας στο βαρύ αμάξωμα των 1.339 κιλών είναι καλύτερες από το προηγούμενο μοντέλο. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 12,4 δλ. (έναντι 12,5δλ. του προηγούμενου) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα σε 16,7 δλ. (έναντι 19,1δλ. του προηγούμενου).


Οι μικροεπεμβάσεις που έγιναν στον 8βάλβιδο κινητήρα των 1,6 λίτρων είχαν ως αποτέλεσμα την ελαφρά αυξημένη απόδοση, τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και τις καλύτερες επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

 ΔΟΚΙΜΗ VW Passat 1,6
 Σε ρόλο πρωταγωνιστή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Μικρές αλλαγές στον κινητήρα