Σχεδιαστική ανανέωση και στο εσωτερικό του νέου Ibiza, με τη διχρωμία του ταμπλό και την κόκκινη απόχρωση των οργάνων να ορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις σπορτίφ βλέψεις της συγκεκριμένης έκδοσης. Τα υλικά από τα οποία αποτελείται το ταμπλό είναι ποιοτικά και εντείνουν την αίσθηση της στιβαρής κατασκευής, καθώς και η συναρμολόγησή τους είναι προσεγμένη. Η αισθητική του εσωτερικού στο σύνολό του είναι πολύ καλή, επιδεικνύοντας ορισμένες σπορτίφ πινελιές συνδυασμένες με στοιχεία που προβάλλουν το πιο ποιοτικό σε σχέση με το παρελθόν προφίλ του μοντέλου. Το ανοιχτόχρωμο τμήμα πίσω από το τιμόνι που περικλείει τα όργανα και την κεντρική κονσόλα κάνει καλαίσθητη χρωματική αντίθεση αλλά το πλαστικό από το οποίο αποτελείται είναι σκληρό και η επιφάνειά του δεν είναι λεία. Τα καθίσματα του νέου Ibiza είναι αναπαυτικά και στηρίζουν τα σώματα σωστά ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις. Ο διάκοσμος του μοντέλου είναι ευχάριστος όπως και η παραμονή των επιβατών στο εσωτερικό του νέου Ibiza.
Καλή ποιότητα κατασκευής και ανάλογα υλικά στο ταμπλό του νέου Ibiza. Η σχεδίαση τονίζει το σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ παράλληλα αποπνέει κύρος.
Το σύστημα easy entry που διαθέτει το δεξί κάθισμα του Seat Ibiza (μετακινείται προς τα εμπρός με την αναδίπλωσή του), διευκολύνει την επιβίβαση των πίσω επιβατών.
Η κεντρική κονσόλα φέρει διατεταγμένα με τον κλασικό για μοντέλο του Ομίλου VW τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.
Κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού στο νέο Seat Ibiza υπάρχει μια πρακτική θήκη-συρτάρι για την αποθήκευση αντικειμένων.
ΔΟΚΙΜΗ Seat Ibiza 1,4 16V Sport Mεσογειακό ταπεραμέντο με γερμανικά γονίδια