Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2001

Διθέσιος θάλαμος με σπορτίφ αισθητική

Tο μηχανικό σύνολο διαθέτει 16βάλβιδη κεφαλή, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT-i). Η απόδοση και η ευστροφία του είναι απόλυτα ικανοποιητικές για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του, δεν έχει χάσει κάτι από τη φιλικότητά του στη χρήση αλλά και τον πολιτισμένο χαρακτήρα που αποπνέει η λειτουργία του. Πολύ καλή είναι η απόκριση και η ελαστικότητά του, η οποία εκτιμάται ιδιαίτερα κατά την κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Ο ήχος που παράγει είναι αρκετά μπάσος, ενώ στις υψηλές στροφές έχει ευχάριστη σπορτίφ χροιά. Ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι εύχρηστος και σαφής, με σχετικά μικρές διαδρομές και θετικό "κούμπωμα". Οι απαιτήσεις του κινητήρα των 1,5 λίτρων σε καύσιμο είναι σχετικά περιορισμένες (για μοντέλο της κατηγορίας GT), αφού σε μεικτές συνθήκες κίνησης η κατανάλωση καυσίμου κατά μέσο όρο ήταν 9,2 ανά 100 χιλιόμετρα. 


Μεστός και γραμμικός σε απόδοση ο κινητήρας των 1,5 λίτρων διακρίνεται για την ευστροφία και την ελαστικότητά του.

 ΔΟΚΙΜΗ Toyota Yaris T-Sport
 Young Gun! 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Μεστή απόδοση με σπορτίφ ήχο
Σπορτίφ πινελιές
Ευχάριστη συμπεριφορά με σπορτίφ προεκτάσεις