Ο σπορτίφ προσανατολισμός του Ibiza, έναντι του πιο ήπιων τόνων προφίλ που διαθέτει το Fabia γίνεται άμεσα αντιληπτός από τον οδηγό πριν ακόμα κινηθεί με τα αυτοκίνητα. Το Τσέχικο μοντέλο παράγεται μόνο σε 5θυρο αμάξωμα, ενώ το νέο Ibiza όπως και οι προηγούμενες γενιές, διατίθεται τόσο σε 3θυρο όσο και σε 5θυρο αμάξωμα. Τα δύο αυτά αυτοκίνητα του ομίλου VW έχουν κοινό πλαίσιο, ενώ ίδια είναι η αρχιτεκτονική των αναρτήσεών τους. Αμφότερα διαθέτουν γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό εμπρός, ενώ πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας. Ο οδηγός που θα θελήσει να κινηθεί σβέλτα θα ικανοποιηθεί περισσότερο από το Ibiza, λόγω της πιο σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησής του. Σε δρόμο με στροφές, το αμάξωμα του Seat παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις, ενώ οι τροχοί διάστασης 195/55/15 που διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό η έκδοση Sport της δοκιμής εξασφαλίζουν πολύ καλά περιθώρια πρόσφυσης. Η πιο μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Fabia επιτρέπει την εμφάνιση μεγαλύτερων κλίσεων στο αμάξωμα από αυτές του Ibiza, ενώ η υποστροφή θα εκδηλωθεί πιο νωρίς, προειδοποιώντας τον οδηγό, κάτι που συμβαίνει και στα δύο αυτοκίνητα. Η κατευθυντικότητα στην ευθεία τόσο του Ibiza όσο και του Fabia είναι πολύ καλή, ενώ στις υψηλές ταχύτητες παρουσιάζεται πιο σταθερό το Seat. Κατά την κίνηση σε δρόμους με ανωμαλίες, η ανάρτηση του Skoda προσφέρει καλύτερη άνεση, χωρίς ωστόσο αυτή του Ibiza να είναι κουραστική. Τα φρένα και των δύο αυτοκινήτων διαθέτουν αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, ενώ πιο καλή αίσθηση προσφέρει το αντίστοιχο πεντάλ του Ibiza. Αντίθετα το σύστημα διεύθυνσης του Skoda με την υδραυλική υποβοήθηση προσφέρει καλύτερη αίσθηση από αυτό του Ibiza το οποίο είναι ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενο.
Στις στροφές ο οδηγός του Ibiza εκμεταλλευόμενος τη σφιχτή ανάρτηση και το στιβαρό πλαίσιο είναι σε θέση να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς.
Η κατευθυντικότητα του Ισπανικού μοντέλου στην ευθεία είναι πολύ καλή. Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει εν μέρει την άνεση των επιβατών.
Η ανάρτηση του Ibiza περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Οι κλίσεις που παρουσιάζει το αμάξωμα του Fabia είναι μεγαλύτερες από αυτές του Ibiza, ενώ η υποστροφή θα εκδηλωθεί πιο νωρίς στο Τσέχικο μοντέλο.
Η ανάρτηση του Fabia σε σύγκριση με του Ibiza προσφέρει καλύτερα επίπεδα άνεσης. Σε υψηλές ταχύτητες στην ευθεία το αμάξωμα του Fabia είναι σταθερό.
Η δομή της ανάρτησης του Fabia είναι ίδια με αυτή του Ibiza. Αυτή η διάταξη συναντάται στα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα, καθώς είναι απλή κατασκευαστικά και εξοικονομεί χώρο.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Seat Ibiza 1,4 100 HP vs Skoda Fabia 100 Διαφορετικού Προσανατολισμού