• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/4/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2001

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 
Opel Omega 2,2 Auto - Peugeot 607 2,2 - Rover 75 2,06
 

Κύρος με εναλλακτικό μανδύα 
 

Απευθύνονται σε όσους ζητούν την πολυτέλεια και θέλουν να αποφύγουν τα μοντέλα με τα τριάκτινα αστέρια και τα γαλανόλευκα εμβλήματα είτε λόγω ιδεολογίας, είτε εξαιτίας της οικονομικής διαφοράς. Το σίγουρο είναι, πάντως, πως και οι τρεις προτάσεις κύρους που συγκρίνουμε αρέσουν σε οικογενειάρχες διαφορετικής αντίληψης με υψηλά εισοδήματα.

Η κατοχή ενός αυτοκινήτου της πολυτελούς κατηγορίας είναι σίγουρα "ένεση" κύρους. Ο αυξημένος κυβισμός των αυτοκινήτων της μεγάλης κατηγορίας και το τεκμήριο που τους αντιστοιχεί δημιουργούν ένα "μύθο" γύρω από τον κάτοχο σχετικά με το... μέγεθος της τσέπης του, βελτιώνοντας έτσι την κοινωνική του θέση. Δε συμφωνείτε; Και όμως αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα. Ανάλογη βελτίωση του κύρους επιτυγχάνεται από κάποια αυτοκινητοβιομηχανία, όταν στην γκάμα των μοντέλων που διαθέτει στις αγορές παγκοσμίως, περιλαμβάνει και ένα μοντέλο της μεγάλης κατηγορίας. Μεγάλο αμάξωμα τριών όγκων, αυξημένη χωρητικότητα κινητήρα, πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας, είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλες τις προσπάθειες από εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους. Τα μοντέλα αυτά είναι πολλά και οι εν δυνάμει αγοραστές της κατηγορίας έχουν δυνατότητες επιλογής. Εμφανίζουν δε και μεγάλο ενδιαφέρον οι συγκρίσεις μεταξύ τους, καθώς έτσι προκύπτει ποιος κατασκευαστής τα καταφέρνει πιο καλά. Οσοι λοιπόν επιθυμούν διαφορετική έκφραση κύρους από αυτή που εμφανίζουν οι προτάσεις των καθιερωμένων Γερμανών και Σουηδών κατασκευαστών, μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά μοντέλων, μεταξύ των οποίων είναι και τα τρία αυτοκίνητα που συγκρίνουμε. Το πρόσφατα αφιχθέν Peugeot 607 με το "μικρό" κινητήρα -από τους δύο με τους οποίους διατίθεται- των 2,2 λίτρων, το Opel Omega με ανάλογης χωρητικότητας μοτέρ και το Rover 75 που φέρει δίλιτρο εξακύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο. Οι τιμές των βασικών εκδόσεων είναι 12.750.000 δραχμές για το Omega (Executive), 12.800.000 δρχ. το Peugeot και 11.330.000 δρχ. το Rover. Οι εκδόσεις και των τριών μοντέλων που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν εφοδιασμένες με δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό (μόνο στο Opel Omega περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό). Από εκεί και πέρα, οι διαφορές εστιάζονται κυρίως σε λεπτομέρειες (π.χ. ηλεκτρικά ανακλινόμενους καθρέφτες, θερμαινόμενα-ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ηλιοροφή κ.λπ.) οι οποίες άπτονται αποκλειστικά και μόνο στη διάθεση του υποψήφιου αγοραστή, καθώς σχεδόν όλες και στα τρία μοντέλα είναι διαθέσιμες.
 

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel Omega 2,2 Auto-Peugeot 607 2,2-Rover 752,06
 Κύρος με εναλλακτικό μανδύα 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κορυφαίος εξοπλισμός και εξαίρετοι χώροι x 3 
Για πολλές αποσκευές 
Ανυπέρβλητη Γαλλική συνταγή οδικής συμπεριφοράς 
"Νυν υπέρ πάντων" η πολιτισμένη λειτουργία 
Πιο ολοκληρωμένη η Γαλλική πρόταση