Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/4/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/4/2003

Πιο σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο

Οδηγώντας την κορυφαία έκδοση του Getz γίνεται άμεσα αντιληπτό πως τα αμορτισέρ έχουν πιο σφιχτή ρύθμιση σε σχέση με τις εκδόσεις 1,1 και 1,3. Κατά την κίνηση στην πόλη η ανάρτηση του μικρού Hyundai αμβλύνει με ικανοποιητικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και μόνο όταν περνάει από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες αντιδράει κάπως "ξερά". Ανάλογες είναι οι εντυπώσεις που αποκομίζει αυτός που θα κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο και θα συναντήσει διαδοχικές ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Η κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου είναι καλή ακόμα και σε αυξημένη ταχύτητα κίνησης, ενώ ένα ακόμα θετικό χαρακτηριστικό του Getz είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Περνώντας σε μία διαδρομή με στροφές, ο οδηγός θα εκτιμήσει την πιο σαφή πληροφόρηση του τιμονιού, χάρη τόσο στην πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης όσο και των μεγαλύτερων ελαστικών διάστασης 185/55 με τους τροχούς των 15 ιντσών. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά καλά, ενώ σε δρόμο που γλιστράει η υποστροφή που θα κάνει την παρουσία της με την ανάλογη... πίεση ελέγχεται εύκολα. Τέλος τα φρένα έχουν καλή απόδοση και το αντίστοιχο πεντάλ ικανοποιεί σε αίσθηση.

 


Η ανάρτηση του Getz αμβλύνει σε ικανοποιητικό βαθμό τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου. Η σταθερότητα του στην ευθεία είναι αρκετά καλή.




Πολύ καλό φινίρισμα και άνετοι χώροι
Η σχεδίαση του θαλάμου των επιβατών του Getz είναι σύγχρονη, ενώ τα δίχρωμα πλαστικά τμήματα δημιουργούν ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον. Τα σκληρά πλαστικά τμήματα δεν αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις όσον αφορά την ποιότητά τους, ωστόσο η συναρμολόγησή τους είναι προσεγμένη.
 




 ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Getz 1,6
 
Πλούσιο και νεανικό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο