Το πεδίο δράσης, όπου το Land Cruiser εντυπωσιάζει είναι το "χώμα", όμως είναι σημαντικά βελτιωμένη και η συμπεριφορά του στην άσφαλτο. Το ογκώδες όχημα, λοιπόν, είναι ιδιαίτερα σταθερό ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ οι τέσσερις ρυθμίσεις (δύο Comfort και δύο Sport) που διαθέτει η ημιενεργητική ανάρτηση, δημιουργούν μια αξιόλογη ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την καλή οδική συμπεριφορά, ανάλογα με το ρυθμό που θέλει να κινηθεί ο οδηγός.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά σφιχτό σε αίσθηση (έχει υδραυλική και μεταβλητή υποβοήθηση) και παρέχει σαφείς πληροφορίες για τη θέση των τροχών στο δρόμο. Εάν το όχημα πιεστεί σε δρόμο με στροφές (κάτι που δεν συνιστάται, απλώς διότι κάτι τέτοιο απέχει πολύ από το χαρακτήρα του οχήματος) η συμπεριφορά του παραμένει ασφαλής, καθώς οποιεσδήποτε τάσεις υποστροφής ή υπερστροφής αντιμετωπίζονται εγκαίρως και πολύ δυναμικά από τα ηλεκτρονικά συστήματα VSC και A-TRC, τα οποία ελέγχουν αντίστοιχα τη σταθερότητα και την πρόσφυση του οχήματος. Οι κλίσεις πάντως είναι έντονες στις στροφές, ακόμη και με τη ρύθμιση Sport, χωρίς ωστόσο να προβληματίζουν. Το σύστημα πέδησης είναι ανθεκτικό και ισχυρό, περιλαμβάνοντας τέσσερις αεριζόμενους δίσκους με ABS και EBD.
Σταθερό και προβλέψιμο είναι το Land Cruiser στην άσφαλτο.
Εάν το όχημα πιεστεί υπερβολικά παραμένει ασφαλές, χάρη και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα που διαθέτει.