Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/7/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/7/2002

ΔΟΚΙΜΗ
Fiat Seicento Brush & Opel Agila Njoy
 

Ανακατεύοντας τα χρώματα
 

Τα Fiat Seicento Brush και Opel Agila Njoy μπορεί να μην έχουν κάποιο πρωτότυπο σχεδιαστικό στοιχείο, ωστόσο αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν από το "πλήθος" είναι τα δίχρωμα αμαξώματά τους. Δύο ξεχωριστά οχήματα που απευθύνονται στο κοινό που δεν αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο απλά σαν ένα μέσο μετακίνησης.
Είναι δύσκολο να συνηθίσει κανείς με την πρώτη ματιά τα δίχρωμα αμαξώματα των Fiat Seicento Brush και Opel Agila Njoy, ενώ έχει "αποθηκεύσει" στη μνήμη τα μονόχρωμα αυτοκίνητα που βλέπει καθημερινά να κυκλοφορούν στους δρόμους. Οι Fiat και Opel θέλοντας να διαφοροποιήσουν τα μοντέλα που βρίσκονται στη βάση της γκάμας τους από τα "συνηθισμένα", επέλεξαν να προβούν σε χρωματικές "παραλλαγές". Το μίνι Fiat διατίθεται συνολικά σε 9 χρωματικούς συνδυασμούς (για δοκιμή ήταν διαθέσιμο το γαλάζιο-μπλε σκούρο), ενώ το μικρό πολυχρηστικό Opel παράγεται μόνο σε πορτοκαλί-ασημί. 
Χρωματικές "πινελιές" υπάρχουν και στο εσωτερικό των δίχρωμων Seicento και Agila, οι οποίες προσδίδουν έναν ευχάριστο τόνο στο κάθε αυτοκίνητο, δημιουργώντας μία πιο νεανική εικόνα από αυτή των υπόλοιπων εκδόσεων της σειράς. Συγκεκριμένα και στα δύο μοντέλα οι υφασμάτινες επενδύσεις είναι ίδιου χρώματος με το αμάξωμα, ενώ οι πλαστικές επενδύσεις της κεντρικής κονσόλας έχουν το δεύτερο χρώμα που συναντάται στους προφυλακτήρες, την πόρτα του χώρου αποσκευών, τους καθρέφτες και το καπό (στο Agila). Επίσης το Agila Njoy σε σχέση με τα υπόλοιπα αντίστοιχα μοντέλα διακρίνεται από τη διαφορετική σχεδίαση της μάσκας και την τοποθέτηση καλύμματος στο τρίτο πλευρικό παράθυρο. Παράλληλα στο Seicento Brush εκτός από τη διχρωμία του αμαξώματος και τις αυτοκόλλητες ενδείξεις "BRUSH" δεν υπάρχει καμία σχεδιαστική διαφορά από τα "απλά" Seicento. 
Αλλαγές δεν εντοπίζονται ούτε στο φινίρισμα και την ποιότητα, όπως και στα μηχανικά μέρη τα οποία προέρχονται από τα υπόλοιπα μοντέλα. Το Agila Njoy διατίθεται μόνο με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων απόδοσης 75 ονομαστικών ίππων. Ο εξοπλισμός που διαθέτει είναι πλήρης, καθώς περιλαμβάνει 2 μετωπικούς αερόσακους, υδραυλικό τιμόνι, ράδιο CD, ηλεκτρομηχανισμούς για τα παράθυρα εμπρός, τις κλειδαριές και τους καθρέφτες, υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου. Ωστόσο η πληρότητα αυτή στον εξοπλισμό ανταποδίδεται ανάλογα στην τιμή αγοράς, η οποία είναι 10.950 ευρώ. Το Seicento Brush έχει σημαντικά χαμηλότερη τιμή από το Agila Njoy (κατά 3.250 ευρώ), ενώ αντίστοιχα ο εξοπλισμός που διαθέτει περιορίζεται στα απαραίτητα.


Κοιτώντας από πίσω το Agila, το μόνο στοιχείο που κινεί τις υποψίες ότι πρόκειται για κάτι... διαφορετικό είναι είναι ο δίχρωμος προφυλακτήρας.


To μεγαλύτερο τμήμα του προφυλακτήρα, αλλά και του καπό είναι ασημί στο δίχρωμο Agila. Ο συνδυασμός με το πορτοκαλί χρώμα είναι αρκετα ευχάριστος.


Το Seicento Brush διακρίνεται εμπρός από το διαφορετικό χρώμα του προφυλακτήρα σε σχέση με το υπόλοιπο 
αμάξωμα.


 ΔΟΚΙΜΗ Fiat Seicento Brush & Opel Agila Njoy
 
Ανακατεύοντας τα χρώματα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ευχάριστοι χρωματικοί συνδυασμοί στο εσωτερικό
Ευέλικτα και ασφαλή στις μετακινήσεις
Επαρκής ισχύς εντός και εκτός πόλεως
Ξεχωριστά αυτοκίνητα με μεγάλη διαφορά στην τιμή