Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/8/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/8/2003

ΔΟΚΙΜΗ
Fiat Barchetta '03
 

Ακόμα πιο επιθετική
  

Η Barchetta της Fiat έγινε ακόμα πιο δυναμική σε εμφάνιση, ενώ βελτιώθηκε και σε ποιότητα. Ένα ρόουντστερ αυτοκίνητο που εκτός από την έντονη σχεδιαστική του ταυτότητα προσφέρει απλόχερα οδηγική ευχαρίστηση. 
   

Το διά χειρός του Έλληνα σχεδιαστή Ανδρέα Ζαπατίνα Fiat Barchetta, όταν είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση το 1995, προκάλεσε ποικίλα σχόλια λόγω της "ιδιότροπης" σχεδίασής του με σήμα κατατεθέν τις πολλές διαδοχικές καμπύλες και το έντονο νεύρο στο πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος. Ακόμα και πριν υποστεί την "πλαστική" επέμβαση από τους σχεδιαστές της Fiat πριν από λίγους μήνες δεν έδειχνε σε καμιά περίπτωση ξεπερασμένο σχεδιαστικά. 
Οι αλλαγές στο αμάξωμα εστιάζονται κυρίως στο εμπρός τμήμα, το οποίο έγινε ακόμα πιο "επιθετικό". Ο προφυλακτήρας έχει νέα σχεδίαση με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ το κάτοπτρο των φωτιστικών σωμάτων από μαύρο είναι πλέον ασημί. Μικρές διαφορές σε σχέση με την απελθούσα "βαρκούλα" υπάρχουν και στο πίσω μέρος, καθώς έχει ανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας, ενώ έχει τοποθετηθεί το νέο στρογγυλό σήμα της Fiat. Εκτός από το αμάξωμα "φρεσκάρισμα" έχει δεχτεί και ο θάλαμος επιβατών, που διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά στο ταμπλό, πιο σπορτίφ διάκοσμο και βελτιωμένη συναρμολόγηση. 
Στον τομέα των μηχανικών μερών, διατηρήθηκε ο κινητήρας των 1,8 λίτρων με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, που τοποθετείται και στο Punto HGT. Η ανάρτηση έχει λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση σε σχέση με του προγενέστερου αυτοκινήτου και προσδίδει στην ανανεωμένη Barchetta ακόμα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά. 
Όσον αφορά την τιμή, υπήρξε μία αύξηση της τάξεως των 1.500 ευρώ, η οποία δικαιολογείται από τον πιο πλήρη εξοπλισμό της βασικής έκδοσης που περιλαμβάνει επιπλέον ABS, αερόσακο συνοδηγού και ζάντες ελαφρού κράματος.

Τρόποι απόκτησης
20% προκαταβολή, εξόφληση σε 48 μήνες με 0,55% μηνιαίο επιτόκιο 
40% προκαταβολή, εξόφληση σε 24 μήνες άτοκα

Εγγυήσεις
5 έτη για μηχανικά μέρη 
3 χρόνια για χρώμα 
8 χρόνια για σκουριά
2 χρόνια οδική βοήθεια Fiat Assistance


Λεπτομέρειες















Εύστροφος με σπορτίφ χροιά
Το μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων που τροφοδοτούσε την προγενέστερη Barchetta υπάρχει και στο ανανεωμένο αυτοκίνητο. Η απόδοσή του -σύμφωνα με τις ενδείξεις του δυναμόμετρου- παρέμεινε ίδια στους 126 πραγματικούς ίππους, έναντι των 130 που ανακοινώνει η Fiat.
Ο κινητήρας είναι εύστροφος με πολύ καλή απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, αλλά παράγει σχετικά αυξημένο θόρυβο. Οι επιδόσεις που προσδίδει το μοτέρ στη Barchetta είναι πολύ καλές και σε αυτό συμβάλλει και η σωστή διάταξη των σχέσεων μετάδοσης. Παράλληλα ο επιλογέας των ταχυτήτων διακρίνεται για τη θετική αίσθηση στις εναλλαγές των ταχυτήτων και τις κοντές διαδρομές.



Εύστροφος με θετική απόκριση και σπορτίφ χροιά είναι ο κινητήρας των 1,8 λίτρων της Barchetta.





Μας άρεσε
H βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού.
Η σπορτίφ οδηγική αίσθηση.
Δε μας άρεσε
Η μειωμένη ορατότητα που προσφέρει το πίσω πλαστικό παράθυρο.
Ο αισθητός θόρυβος από τον κινητήρα στις υψηλές στροφές. 

 ΔΟΚΙΜΗ Fiat Barchetta '03
 
Ακόμα πιο επιθετική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά