Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/8/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/8/2003

Οδική συμπεριφορά

Με την είσοδο στο εσωτερικό της Barchetta, η χαμηλή θέση οδήγησης και οι μικρές διαστάσεις του θαλάμου των επιβατών με τη σπορτίφ αισθητική δημιουργούν ένα θετικό κλίμα για εκείνον που αναζητά ένα όχημα που αποπνέει δυναμισμό. Ο οδηγός θα βολευτεί στο τύπου μπάκετ κάθισμα (με δερμάτινες επενδύσεις στην έκδοση Emotion), το οποίο στηρίζει πολύ καλά το σώμα, ενώ παράλληλα προσφέρει αρκετά καλή άνεση. Επίσης ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις κοντές διαδρομές και η μικρή διάμετρος του τιμονιού εντείνουν ακόμα περισσότερο τη σπορτίφ εικόνα που λαμβάνει ο οδηγός. 
Οδηγώντας την αναβαθμισμένη Barchetta, η διαφορά που θα αντιληφθεί κανείς σε σχέση με την απελθούσα έκδοση είναι η ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Η τελευταία, κατά τη διέλευση του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του δρόμου, προσφέρει ικανοποιητική άνεση ανάλογα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ οι στρεβλώσεις του πλαισίου δεν είναι έντονες. Αφήνοντας την πόλη, στον ανοιχτό δρόμο, το ρόουντστερ όχημα της Τορινέζικης φίρμας παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα σε ταχύτητες ακόμα και άνω των 160 χλμ./ώρα. Αρνητικό στοιχείο στις αυξημένες ταχύτητες αποτελούν οι θόρυβοι που φτάνουν στο εσωτερικό από τον κινητήρα αλλά και αεροδυναμικοί. Η πιο ιδανική διαδρομή για να απολαύσει κανείς τα οδηγικά "χαρίσματα" της Barchetta είναι διαδοχικές στροφές. Το διθέσιο Fiat σε καλής ποιότητας άσφαλτο και χωρίς άτσαλες κινήσεις από τον οδηγό δύσκολα θα παρουσιάσει υποστροφή. Σε πιο γλιστερό οδόστρωμα ο γνώστης οδηγός θα αρχίσει να "ευχαριστιέται" περισσότερο το αυτοκίνητο, καθώς ανάλογα με τους χειρισμούς είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα με "γραμμές", αλλά και να κλείσει με προοδευτικό τρόπο την πορεία του οχήματος με άφημα του γκαζιού πριν φτάσει στην κορυφή της στροφής.



H Barchetta είναι σε θέση να καλύψει τον "ανήσυχο" οδηγό σε έναν ορεινό δρόμο. Τη σπορτίφ αίσθηση εντείνουν και η πολύ καλή αίσθηση και αμεσότητα του τιμονιού.
Διαδικασία ανοίγματος της οροφής
Η πρώτη κίνηση για να ανοίξει η οροφή του ρόουντστερ οχήματος είναι να απασφαλιστούν τα δύο άγκιστρα που συνδέουν την κουκούλα με το πλαίσιο του παρμπρίζ. Κατόπιν, μέσω ενός μοχλού πίσω από την αριστερή πλευρά της θέσης του οδηγού, ανοίγει το μεταλλικό κάλυμμα για την πλήρη αποθήκευση της οροφής. Αρνητικό στοιχείο αποτελεί το πλαστικό πίσω παράθυρο. 

 ΔΟΚΙΜΗ Fiat Barchetta '03
 
Ακόμα πιο επιθετική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά