Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/12/2000

Με διαφορετική φιλοσοφία (και) στο εσωτερικό

Η διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία των δύο αμαξωμάτων προδιαθέτει τον παρατηρητή γι' αυτό που πρόκειται να αντικρίσει στο εσωτερικό μέρος των Suzuki Ignis και Daihatsu Sirion. To πρώτο καταφέρνει χάρη στο αυξημένο ύψος της καμπίνας και σε συνδυασμό με τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους να "ξεδιπλώσει" το χρηστικό του χαρακτήρα, ενώ το δεύτερο αποτελεί ένα "κλασικό" αυτοκίνητο πόλης. Τα δύο ιαπωνικά μοντέλα μπορούν να μεταφέρουν τέσσερις ενήλικους επιβάτες, με τους δύο πίσω να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον "αέρα" για τα γόνατά τους, όταν υπερβαίνουν σε ύψος τα 1,80 μέτρα. Το Daihatsu Sirion υπερέχει σε χωρητικότητα στο διαθέσιμο για τις αποσκευές χώρο, ενώ και τα δύο μοντέλα προσφέρουν τη δυνατότητα της ασύμμετρης αναδίπλωσης της πλάτης του πίσω καθίσματος, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τον αποθηκευτικό χώρο. Δύο θήκες για ποτήρια, ισάριθμες στο πλάι των θυρών αλλά και στις πλάτες των δύο εμπρόσθιων καθισμάτων φροντίζουν για την άνετη μεταφορά των επιβατών. Το Suzuki Ignis διαθέτει επιπλέον πτυσσόμενα συρτάρια που "κρύβονται" κάτω από τα καθίσματα. Τα υλικά που συναντάμε στο εσωτερικό και των δύο μοντέλων είναι καλής ποιότητας, με ανάλογη συναρμογή, ωστόσο δε λείπουν κάποιοι τριγμοί ειδικά όταν τα αυτοκίνητα κινούνται σε χωμάτινες διαδρομές. 



Το Daihatsu Sirion δε διεκδικεί δάφνες για τη σχεδιαστική πρωτοτυπία του εσωτερικού μέρους, ωστόσο αυτό είναι ποιοτικά κατασκευασμένο και με καλή εργονομία. Ιδιαίτερα ποιοτικές είναι και οι επενδύσεις των καθισμάτων.


Η σχεδίαση του ποιοτικά κατασκευασμένου ταμπλό ενισχύει το νεανικό και ταυτόχρονα πολυμορφικό χαρακτήρα του Suzuki Ignis. Οι "έξυπνα" σχεδιασμένες θήκες για μικροαντικείμενα είναι περισσότερες από του Sirion. 



 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ: Daihatsu Sirion 1,3 4x4 - Suzuki Ignis 1,3 4x4
 
Oψεις του ίδιου νομίσματος...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με διαφορετική φιλοσοφία (και) στο εσωτερικό
Αυτοκίνητα πόλης με διαφορετικές προτεραιότητες
Υπερέχει ο κινητήρας του Sirion