Περιοδικό - Test

Μεταχειρισμένο:
 
Subaru Forester 2.0 Turbo
  

Το Subaru Forester της προηγούμενης γενιάς είναι ένα αυτοκίνητο που κρύβει επιμελώς τις ικανότητές του κάτω από ένα αμάξωμα με αμφιλεγόμενη αισθητική. Παρ' όλο όμως που η εξωτερική του εμφάνιση έχει διχάσει, το στοιχείο που δεν μπορεί κανείς να μην παραδεχτεί είναι οι δυνατότητες του μοντέλου για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών ενός σύγχρονου οικογενειάρχη.
Αναμφισβήτητα, τα μεγάλα "όπλα" του ιαπωνικού εκτός δρόμου μοντέλου είναι το σύστημα τετρακίνησης "All Wheel Drive", οι αυτορυθμιζόμενες πίσω αναρτήσεις, που διατηρούν σε κάθε περίπτωση σταθερή την απόσταση από το έδαφος και ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,0 λίτρων, που αποδίδει 170 ίππους και προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία. 
Το εσωτερικό του Forester σίγουρα δεν πρωτοτυπεί σε σχεδιαστικό επίπεδο, ωστόσο κερδίζει τις εντυπώσεις, όντας ποιοτικό και το κυριότερο, χωρίς εργονομικές ατέλειες. Επιπλέον, η οικογενειακή φύση της κατασκευής βρίσκεται πολύ κοντά στα πρότυπα των "καθαρόαιμων" επιβατικών μοντέλων, εξασφαλίζοντας επαρκείς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.
Εκτός ασφάλτου, οι αναρτήσεις απορροφούν ιδανικά οποιαδήποτε χωμάτινη -πόσο μάλλον ασφάλτινη- ανωμαλία. Στο Forester S-Turbo, οι μηχανικοί της Subaru προχώρησαν σε μία "ωριμότερη" ρύθμιση της ανάρτησης, αυξάνοντας το μετατρόχιο του πίσω άξονα και δίνοντας μεγαλύτερη αρνητική γωνία camber, προκειμένου να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τον τομέα της σταθερότητας επί παντός εδάφους. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο ασφάλτινος χαρακτήρας υπερτερεί, αφού η απόσταση από το έδαφος είναι τέτοια που να εξασφαλίζει πρώτα την άριστη συμπεριφορά στην άσφαλτο και -εν συνεχεία- την άνεση των επιβατών κατά την κίνηση σε ανώμαλες επιφάνειες. Οι κλίσεις του υπερτροφοδοτούμενου Subaru Forester στις στροφές είναι αρκετά έντονες, πράγμα που προκύπτει από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, χωρίς όμως να επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του μοντέλου. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του την απαραίτητη για τις προσπεράσεις ισχύ, ενώ αρωγός του στον έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές, είναι το άμεσο αλλά σχετικά αργό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο δε μεταφέρει κραδασμούς στα χέρια του.

. Αξίζει για:
1. Δυνατό κινητήρα που προσδίδει κορυφαίες επιδόσεις.
2. Οδική συμπεριφορά ιδιαίτερα στην άσφαλτο.
3. Ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης. 

 Μεταχειρισμένο:
 
Subaru Forester 2.0 Turbo
Εισαγωγή θέματος
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του θέματος