Οδηγώντας το νέο Golf γίνεται άμεσα αισθητή η βελτίωσή του στο δρόμο σε σχέση με το απελθόν όχημα, κάτι που προήλθε κυρίως από τη βελτιωμένη ακαμψία του πλαισίου και την αντικατάσταση του πίσω ημιάκαμπτου άξονα με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στον αυτοκινητόδρομο παρουσιάζει υψηλή σταθερότητα ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης. Στοιχείο που ενοχλεί είναι ο θόρυβος από τον κινητήρα. Σε μια επαρχιακή διαδρομή, το Golf εμφανίζει περιορισμένη υποστροφή ακόμα και υπό πίεση, ενώ με το ESP ενεργοποιημένο κάθε τάση του οχήματος να αποσταθεροποιηθεί από την τροχιά του διακόπτεται άμεσα. ¶ξια αναφοράς είναι τα φρένα με την κορυφαία αποτελεσματικότητα και τη θετική αίσθηση, ενώ το τιμόνι με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση κερδίζει περισσότερο σε αμεσότητα.
Alfa Romeo 147
Το αυτοκίνητο που θα "εξιτάρει" περισσότερο τον οδηγό είναι η "Alfa". To τιμόνι της 147 είναι το πιο άμεσο και ακριβές στοιχείο που θα εκτιμήσει εκείνος που θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς σε ένα ορεινό δρόμο, ενώ παράλληλα τα φρένα έχουν πολύ καλή απόδοση. Τα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι υψηλά, ενώ το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κλείνει την πορεία του με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή. Παράλληλα το "κοκτέιλ" ενισχύει η χροιά του κινητήρα, που... ωθεί τον οδηγό να πιέσει όλο και περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού. Για τους λιγότερο τολμηρούς το σύστημα αντισπιναρίσματος των κινητήριων τροχών αποτρέπει κάθε "αντικοινωνική" συμπεριφορά.
Fiat Stilo
Το Stilo λόγω της πιο μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του δεν προορίζεται για οδηγικές συγκινήσεις, αλλά για άνετες μετακινήσεις. Στην ευθεία το Fiat δεν προβληματίζει ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Οι αισθητές κλίσεις του αμαξώματος σε διαδρομή με στροφές και το ελαφρύ με "αποστειρωμένη" αίσθηση τιμόνι δεν προδιαθέτουν για αναζήτηση ορίων. Αντιθέτως τα φρένα έχουν θετική αίσθηση και τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στα 100-0 χλμ./ώρα.
Ford Focus
Από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση αυτοκίνητα είναι το Focus. To τιμόνι μεταφέρει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ και ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει πολύ καλή αίσθηση. Το μικρομεσαίο Ford εμφανίζει υψηλή κατευθυντικότητα, ενώ ακόμα και με άτσαλες κινήσεις από τον οδηγό μέσα ή πριν τη στροφή, η πορεία του διορθώνεται εύκολα, χάρη στο πολύ καλό "στήσιμο" της ανάρτησης και το στιβαρό πλαίσιο. Παράλληλα η παρεχόμενη άνεση από την ανάρτηση είναι αρκετά καλή κατά την διέλευση του οχήματος από ανωμαλίες του δρόμου.
Peugeot 307
Το Peugeot 307 συνδυάζει με επιτυχημένο τρόπο την άνεση με την οδική συμπεριφορά. Η ανάρτησή του εξασφαλίζει άριστη άνεση στους επιβάτες. Μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας αντιδράει κάπως "ξερά". Στον αυτοκινητόδρομο το 307 παραμένει σταθερό, ενώ παράλληλα η ένταση του θορύβου στην καμπίνα από εξωγενείς παράγοντες είναι χαμηλή. Ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την ισχύ του κινητήρα σε μία επαρχιακή διαδρομή, καθώς το αυτοκίνητο εμφανίζει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ φαινόμενα υποστροφής εξελίσσονται ομαλά κατόπιν έντονης πίεσης του γκαζιού μέσα στη στροφή. Για τον έλεγχο των όποιων αντιδράσεων, το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ θετική αίσθηση και απόδοση έχουν τα φρένα.
Seat Leon
Μεταξύ των πιο σπορτίφ οδηγικά μικρομεσαίων αυτοκινήτων είναι το Leon. Το τιμόνι του είναι πιο βαρύ από το αντίστοιχο του Golf με καλύτερη αίσθηση, ωστόσο στις αστικές μετακινήσεις θα προτιμηθεί το πιο ελαφρύ του Γερμανικού οχήματος. Επίσης τα φρένα παρουσιάζουν πολύ καλή αμεσότητα και τιμές επιβράδυνσης. Η στιβαρότητα του πλαισίου του Leon γίνεται άμεσα αντιληπτή, στοιχείο που σε συνδυασμό με τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων προτρέπει τον "ανήσυχο" για σβέλτες μετακινήσεις.
Toyota Corolla
Το Toyota Corolla, κερδίζει τον οδηγό χάρη στην εμπιστοσύνη που αποπνέει. Η ανάρτησή του εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση στους επιβάτες, ωστόσο η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της πιο γρήγορα -πάντα με προοδευτικό τρόπο- σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Η σωστή κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης "βοηθάει" τον κινητήρα να δείξει τις δυνατότητές του, ωστόσο ο επιλογέας έχει σφιχτή αίσθηση στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση είναι σαφώς καλύτερο σε αίσθηση από το αντίστοιχο του Stilo με την ανάλογη υποβοήθηση, ωστόσο η τιμές επιβράδυνσης είναι χαμηλότερες έναντι των ανταγωνιστικών αυτοκινήτων της δοκιμής.