" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2004
Test mtx
Το... ρεύμα της εποχής
Πώς λειτουργεί το ηλεκτρικό κύκλωμα
Το ηλεκτρικό κύκλωμα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος, μια γεννήτρια που περιστρέφεται στις 10.000 σ.α.λ. και μια μπαταρία νικελίου-μετάλλου υδριδίου. Χάρη σε έναν μηχανισμό μετατροπής του σταθερού ρεύματος σε εναλλασσόμενο, αυξάνεται η τάση της μπαταρίας από τα 202 V στα 500 V παρέχοντας υψηλή ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα από σχετικά μικρή αρχική τάση. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται σε 50 kW/1.200-1.540 σ.α.λ.(68 ίπποι). Το Hybrid Synergy Drive "αναζητά" την ισχύ πρώτα από τον ηλεκτροκινητήρα και εάν αυτός δεν είναι επαρκής τότε "στρέφεται" στο θερμικό κινητήρα. Με πιο απλά λόγια ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο πρωταγωνιστής στο Prius δεύτερης γενιάς και η αναλογία χρήσης του έχει αυξηθεί.

 
 Toyota Prius
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πώς είναι σχεδιαστικά το Prius
Πώς λειτουργεί ο κινητήρας βενζίνης
Πώς λειτουργεί το ηλεκτρικό κύκλωμα
Η χαμηλή κατανάλωση
Το εσωτερικό
Eπίπεδο άνεσης
Πόσο επηρεάζονται οι χώροι από το ηλεκτρικό κύκλωμα
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Η μετάδοση της δύναμης στους τροχούς
Γενικό συμπέρασμα