" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2004
Test mtx
Το... ρεύμα της εποχής
Οδική συμπεριφορά
Η οδική συμπεριφορά είναι πάνω απ' όλα ασφαλής. Οι κλίσεις δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες ενώ ικανοποιητικά είναι και τα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης που παρέχουν τα ελαστικά Michelin με χαμηλό συντελεστή τριβής. Η βασική αντίδραση είναι η υποστροφή η οποία όμως δεν εξελίσσεται επικίνδυνα καθώς επεμβαίνει το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSC) το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Το τελευταίο είναι ηλεκτρικό (περιμένατε κάτι άλλο;) και μειώνει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα. Τα φρένα (ελέγχονται ηλεκτρονικά και ενεργοποιούνται ηλεκτρικά) έχουν υψηλή απόδοση αν και το πεντάλ υστερεί σε αίσθηση. Η πέδηση με το μοτέρ είναι εφικτή μέσω της επιλογής "B" στο κιβώτιο Ε-CVT. Γενικά το Prius μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε κάθε δρόμο χωρίς όμως να έχει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα.

 
 Toyota Prius
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πώς είναι σχεδιαστικά το Prius
Πώς λειτουργεί ο κινητήρας βενζίνης
Πώς λειτουργεί το ηλεκτρικό κύκλωμα
Η χαμηλή κατανάλωση
Το εσωτερικό
Eπίπεδο άνεσης
Πόσο επηρεάζονται οι χώροι από το ηλεκτρικό κύκλωμα
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Η μετάδοση της δύναμης στους τροχούς
Γενικό συμπέρασμα