" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2004
Test mtx
Το... ρεύμα της εποχής
Η χαμηλή κατανάλωση
Η αύξηση της χρήσης του ηλεκτροκινητήρα επέφερε μείωση της κατανάλωσης, από 5,8 λίτρα/100 χλμ(Prius πρώτης γενιάς) σε 5,4 λίτρα/100 χλμ., μια τιμή εξαιρετική. Η απενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα σε συνθήκες όπως μέσα στο "μποτιλιάρισμα" της πόλης, έχει ευεργετικά αποτελέσματα όπως και η χρήση ηλεκτρικού ρεύματος για περιφερειακές "υπηρεσίες" όπως ο κλιματισμός, η υποβοήθηση του τιμονιού κ.λπ. Η ανάκτηση της ενέργειας που εκλύεται κατά το φρενάρισμα για τη φόρτιση της μπαταρίας εξασφαλίζει ότι υπάρχει το απόθεμα ηλεκτρικής ενέργειας ικανό να περιορίσει ή να εκμηδενίσει τη χρήση του βενζινοκινητήρα. Δεν επιβεβαιώθηκε η κατανάλωση που ανακοινώνει η Toyota (μέση 4,3 λίτρα/100 χλμ).

 
 Toyota Prius
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πώς είναι σχεδιαστικά το Prius
Πώς λειτουργεί ο κινητήρας βενζίνης
Πώς λειτουργεί το ηλεκτρικό κύκλωμα
Η χαμηλή κατανάλωση
Το εσωτερικό
Eπίπεδο άνεσης
Πόσο επηρεάζονται οι χώροι από το ηλεκτρικό κύκλωμα
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Η μετάδοση της δύναμης στους τροχούς
Γενικό συμπέρασμα