Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2004
Test mtx
Suzuki Grand Vitara 2,5
Διεύρυνση
Το Grand Vitara έχει να επιδείξει υψηλό επίπεδο άνεσης , προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, και μεγάλες ικανότητές κατά την κίνηση στο χώμα.
"Διαβάζοντας" σωστά τα νέα σημεία των καιρών, η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki διαθέτει πλέον το -κορυφαίο σε πωλήσεις για το 2003 στην κατηγορία των εκτός δρόμου μοντέλων-Grand Vitara με το νέο V6 κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων.
Tο φορολογικό καθεστώς που ίσχυε για τα τεκμήρια των αυτοκινήτων στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια επηρέαζε σημαντικά την κατηγορία των εκτός δρόμου οχημάτων. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι επί του συνόλου των πωλήσεων των τετρακίνητων εκτός δρόμου μοντέλων για το 2003 οι κινητήρες των 1,8 και 2,0 λίτρων κατείχαν το 46%, αυτοί των 1,3-1,6 λίτρων το 37%, ενώ οι εκδόσεις με κυβισμό άνω των 2,2 λίτρων μόλις το 17%. Ωστόσο η συγκεκριμένη αναλογία αναμένεται να αλλάξει καθώς οι μεγάλης χωρητικότητας κινητήρες πιθανότατα θα αυξήσουν το μερίδιό τους δεδομένου πως πλέον το νέο καθεστώς των τεκμηρίων διαβίωσης τούς ευνοεί. Για το λόγο αυτόν η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki παρουσίασε τη νέα έκδοση του δημοφιλούς Grand Vitara με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων. Το δυναμικό πεντάθυρο εκτός δρόμου μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας έχει να επιδείξει όλα τα χαρακτηριστικά που το έχουν τοποθετήσει στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του όπως το υψηλό επίπεδο της άνεσης των επιβατών, η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, η πολύ καλή αξιοπιστία και οι αναμφισβήτητες ικανότητές του κατά την κίνηση στο χώμα. Στην άσφαλτο η οδική του συμπεριφορά είναι ουδέτερη και το επίπεδο της άνεσης των επιβατών διατηρείται υψηλό χάρη στα αναπαυτικά καθίσματα και τη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων. Το συγκεκριμένο στοιχείο ωστόσο αποτελεί την αιτία για την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές ενώ και ο πίσω άξονας παρουσιάζει μια νευρικότητα στις συνεχόμενες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στο χώμα το Ιαπωνικό μοντέλο θα κινηθεί χωρίς προβλήματα ακόμα και σε ιδιαίτερα δύσκολες καταστάσεις καθώς η κατ' επιλογήν τετρακίνηση μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω του δεύτερου επιλογέα και εν κινήσει. Διαθέσιμο είναι και το σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Η έκδοση Suzuki Grand Vitara 2,5 κοστίζει 31.198 ευρώ και στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δύο μετωπικοί αερόσακοι, ABS με Ηλεκτρονικό Διανεμητή Πέδησης (EBD), ηχοσύστημα με CD player με χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω καθώς και καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air-condition, ράγες οροφής και πλαϊνά προστατευτικά, ενώ ισχύει και η γνωστή προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας με τη Samsung camera-on-board.
Τεχνικά χαρακτηριστικά


Ροπάτος κινητήρας
Το νέο V6 μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 2.493 κ.εκ. έρχεται να αντικαταστήσει το προηγούμενο αντίστοιχου κυβισμού της Suzuki και αποδίδει ισχύ 158 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. (έναντι 144 ίππων του προηγούμενου) ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής του (213 Nm) είναι διαθέσιμη από τις 3.300 σ.α.λ. Στα κυριότερα χαρακτηριστικά του μπορούμε να αναφέρουμε τους μειωμένους κραδασμούς και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η απόδοση της ισχύος του είναι γραμμική και συνεργάζεται πολύ καλά τόσο με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων όσο και το τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με τα οποία διατίθεται προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις στο εκτός δρόμου μοντέλο.