To Cuore του '99 παρουσιάζει συνολικά μία σύγχρονη εικόνα και αποτελεί μία αξιόλογη επιλογή.
To γνωστό εδώ και πολλά χρόνια μίνι αυτοκίνητο της Daihatsu, το Cuore, παρουσιάζεται ως η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία του. Σχεδιαστικά είναι συντηρητικό εξωτερικά και στο εσωτερικό, το οποίο ωστόσο διακρίνεται για την καλή ποιότητα κατασκευής και τους ικανοποιητικούς χώρους για τους επιβάτες (ο χώρος αποσκευών είναι μικρός με όγκο 140 λίτρων). Ο 3κύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου κινεί με άνεση το αυτοκίνητο στην πόλη, ενώ παράλληλα έχει λογική κατανάλωση, αλλά εμφανίζει τραχύτητα στη λειτουργία. Στο δρόμο το Cuore κερδίζει τις εντυπώσεις με την ευελιξία του. Μεταξύ των σημαντικών πλεονεκτημάτων του αποτελεί η αξιοπιστία, ένα από τα πιο κύρια στοιχεία για την αγορά τού.
Το Matiz του 1999 έχει το πλεονέκτημα ότι δε διαφέρει σημαντικά από το υπάρχον μοντέλο.
Το Matiz του 1999 έχει λίγες αισθητικές αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον, οι οποίες αφορούν το εμπρός τμήμα του αμαξώματος. Συνολικά η εικόνα τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του είναι νεανική. Ο θάλαμος επιβατών παράλληλα διακρίνεται για την καλή ποιότητα κατασκευής και την ικανοποιητική άνεση που προσφέρει σε τέσσερις επιβάτες. Αρνητικό στοιχείο αποτελεί ο μικρός χώρος αποσκευών (104 λτ.). Στο δρόμο είναι άνετο και φιλικό στις αστικές μετακινήσεις, ενώ ο κινητήρας των 796 κ.εκ. ανταποκρίνεται στις συνθήκες της κίνησης στην πόλη.
Το προηγούμενης γενιάς Seicento διαφέρει αισθητικά εμπρός σε σχέση με το υπάρχον αυτοκίνητο.
H σχεδίασή του είναι νεανική, ενώ σε σχέση με το υπάρχον Seicento, οι αισθητικές αλλαγές αφορούν το εμπρός τμήμα του αμαξώματος. Ανάλογο σε εμφάνιση είναι και το εσωτερικό, στο οποίο τέσσερις ενήλικοι επιβάτες θα βολευτούν στις αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι ικανοποιητικός (170 λτ.). Στο δρόμο το Seicento είναι ιδιαίτερα ευέλικτο με ασφαλή οδική συμπεριφορά. Ο κινητήρας των 899 κ.εκ. επαρκεί για την πόλη, ενώ υπάρχει για τους πιο "ανήσυχους"΄΄ η έκδοση Sporting με τον κινητήρα των 1,1 λίτρων.Το προηγούμενης γενιάς Seicento διαφέρει αισθητικά εμπρός σε σχέση με το υπάρχον αυτοκίνητο.
Θα βρείτε πολλά Atos MPV στην αγορά, από τα οποία ελάχιστα είναι χωρίς air condition.
Ένα από τα πρώτα ενός όγκου μίνι οχήματα, το Hyundai Atos MPV, έγινε γρήγορα ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Σημαντικά προσόντα του είναι η πολύ καλή ευχρηστία που προσφέρει κατά την οδήγηση στη πόλη, όπως και ο "ζωηρός" κινητήρας του 1,0 λίτρου με τους 60 ίππους. Παράλληλα το πρώτο Atos προσφέρει καλούς χώρους για τέσσερα ενήλικα άτομα και μεγάλο χώρο αποσκευών (263 λτ.). Επιπλέον το Atos MPV παρουσιάζει πολύ καλή αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης σε συνδυασμό με λογική κατανάλωση καυσίμου.
ΣΥΝ : Ευχρηστία, χώροι επιβατών - αποσκευών, αξιοπιστία, απόδοση κινητήρα ΠΛΗΝ : Ευρεία χρήση πλαστικών στο εσωτερικό, τάσεις πλεύσης στο δρόμο
Suzuki Alto • Τιμή 4.900 ευρώ
Το Alto περασμένης γενιάς ήταν αξιόπιστο με δυνατό κινητήρα 1,0 λίτρου.
Το προηγούμενης γενιάς Suzuki Alto εξωτερικά εμφανίζεται συντηρητικό, ενώ λιτή είναι και η εικόνα στο εσωτερικό με την καλή ποιότητα κατασκευής. Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων, το Alto επαρκεί για τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων όπως και ο όγκος του χώρου αποσκευών (210 λτ.) για τις καθημερινές αγορές. Στην πόλη το Alto είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα, χάρη στον "σπιρτόζικο" κινητήρα του 1,0 λίτρου απόδοσης 53 ίππων, ο οποίος παράλληλα είναι οικονομικός σε κατανάλωση. Οι βασικές εκδόσεις είχαν φτωχό εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας.