• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2004
Test mtx
Στοχεύοντας την κορυφή
Οδική συμπεριφορά
Με ουδέτερα χαρακτηριστικά
Με το διακόπτη Sport ενεργοποιημένο, το Astra ίσως προβληματίσει με την άνεση που προσφέρει, ωστόσο κινείται με ασφάλεια στον ανοιχτό δρόμο, και επιδεικνύει σπορ χαρακτήρα σε δρόμο με στροφές.
Το Opel Astra 1,6 μπορεί να κινηθεί άνετα και με ασφάλεια όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν. Αρχικά, ο κινητήρας των 104 δυναμομετρημένων ίππων ανταποκρίνεται σε αυτήν τη ζήτηση αν και το πεδίο δράσης του αφορά κυρίως τις μεσαίες - υψηλές στροφές λειτουργίας του αφού στις χαμηλές δεν ικανοποιεί. Ο οδηγός που θα θελήσει να κινηθεί γρήγορα σε κάποιο ορεινό κομμάτι με συνεχείς στροφές, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να επιλέξει μέσω του διακόπτη Sport (στην κεντρική κονσόλα) την άμεση μεταβολή του Astra σε πιο σπορτίφ στοιχεία που απορρέουν από την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι και αν βέβαια επιθυμεί (με την πίεση του ίδιου διακόπτη για περισσότερο από 5 δλ.) την απενεργοποίηση κάθε λογής ηλεκτρονικού βοηθήματος ελέγχου της ευστάθειας. Λογική συνέπεια αυτού είναι να μετριάζεται η άνεση των επιβατών στο βωμό της σπορτίφ οδήγησης, όπου το Astra κινείται ταχύτατα επιδεικνύοντας ουδετερότητα ακόμα και στο όριο ενώ μόνο αν οι συνθήκες πρόσφυσης είναι περιορισμένες θα παρατηρηθεί υποστροφή με προοδευτικό και απόλυτα ελεγχόμενο τρόπο. Τα φρένα ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα με μοναδικό μειονέκτημα ότι χάνουν κάποια από την αποτελεσματικότητά τους στην συχνή χρήση.

 
 Opel Astra 1,6 Twinport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό