ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2004
Test mtx
Daewoo Lacetti 1,4
Σε ανοδική πορεία
Η σχεδίαση του Lacetti εμφανίζει νεανικά χαρακτηριστικά κυρίως στο πίσω και πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος.
Με το νέο Lacetti, η Daewoo ανεβάζει το προφίλ της, καθώς πρόκειται για τον καλύτερο εκπρόσωπο που έχει ποτέ παρουσιάσει στη μικρομεσαία κατηγορία. Tο μοντέλο διατηρεί ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της εταιρείας που είναι η χαμηλή τιμή ενώ παράλληλα εμφανίζει ένα μεσογειακό "ταπεραμέντο".
Η Daewoo κάνει μία δυναμική επανείσοδο στη μικρομεσαία κατηγορία με το Lacetti, ύστερα από τη διετή απουσία, λόγω της διακοπής της παραγωγής του δημοφιλούς στην Ελλάδα Lanos. Μεταξύ τους τα δύο μοντέλα δεν έχουν καμία ομοιότητα σε οποιοδήποτε τομέα, με το Lacetti να έχει αποκτήσει μία σύγχρονη εικόνα. Ξεκινώντας από τον τομέα της σχεδίασης, ο Ιταλός "μετρ" Giorgetto Giugiaro μαζί με την ομάδα του ανέλαβαν τη σχεδίαση του Lacetti, όπως συνέβη και στο παρελθόν με άλλα οχήματα της Κορεάτικης φίρμας (η οποία ανήκει στον όμιλο GM). Το αποτέλεσμα είναι θελκτικό, καθώς σε πολλά σημεία του αμαξώματος έχουν υιοθετηθεί μοντέρνα χαρακτηριστικά, όπως είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα με το πολλαπλό κάτοπτρο και το δυναμικό προφίλ του οχήματος. Ωστόσο η εικόνα θα ήταν ακόμα πιο ξεχωριστή αν στο εμπρός τμήμα του Lacetti τα "συνήθη" αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα ήταν πιο εμπνευσμένα σχεδιαστικά. Θετικές είναι οι εντυπώσεις που λαμβάνει ο παρατηρητής και από το εσωτερικό του νέου μικρομεσαίου οχήματος της Daewoo. Οι ομοιότητες με το μεγαλύτερο Nubira είναι άμεσα ορατές, ωστόσο οι επιμέρους αλλαγές προσδίδουν ένα πιο νεανικό ύφος. Μεταξύ των θετικών χαρακτηριστικών του Lacetti συγκαταλέγονται οι προσφερόμενοι χώροι για τους επιβάτες, όχι όμως και για τις αποσκευές, καθώς έχει από τον πιο μικρό αποθηκευτικό χώρο μεταξύ των ανταγωνιστών. Αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν είναι το Lacetti και στο δρόμο. Το στιβαρό πλαίσιο και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις προσφέρουν ασφαλή οδική συμπεριφορά και καλή άνεση. Η έκδοση της δοκιμής είναι η βασική με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων απόδοσης 93 δυναμομετρημένων ίππων, ενώ παράλληλα το Lacetti διατίθεται και με κινητήρα 1,6 λίτρων ονομαστικής ισχύος 109 ίππων. Ο εξοπλισμός από τη βασική έκδοση περιλαμβάνει αρκετά σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφαλείας, ενώ σε συνδυασμό με την ανταγωνιστική του τιμή (από 11.950 ευρώ) αποτελεί μία αξιόλογη και προσιτή πρόταση στην κατηγορία.




Μας άρεσε
Οι άνετοι χώροι για τους πίσω επιβάτες Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Δε μας άρεσε
Η αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων Ο μικρός χώρος αποσκευών σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Κινητήρας
Μέτριες επιδόσεις και ελαστικότητα
Παρ' όλη την πολύ καλή απόδοση του μοτέρ των 1,4 λίτρων του Lacetti, οι επιδόσεις δεν είναι ανάλογες.
Το 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων απόδοσης 93 δυναμομετρημένων ίππων (έναντι 95 ίππων που ανακοινώνει η Daewoo) προέρχεται από το Kalos 1,4 16V. To τράβηγμά του είναι μέτριο στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, κάτι που οφείλεται στην απόδοση της αρκετά καλής ροπής των 133 Nm σε υψηλές στροφές (4.180 σ.α.λ.). Σε συνδυασμό με την αραιή διάταξη των πέντε σχέσεων μετάδοσης η ανταγωνιστική ισχύς των 93 πραγματικών ίππων "πνίγεται" με αποτέλεσμα τις μέτριες επιδόσεις. Ο θόρυβος που παράγει το μοτέαρ των 1,4 λίτρων του Lacetti δεν ενοχλεί σε ένα ταξίδι, ωστόσο άνω των 4.000 σ.α.λ. (140 χλμ./ώρα περίπου) αρχίζει και γίνεται αισθητός. Παράλληλα θα θέλαμε να είχε δοθεί μεγαλύτερη βάση στο κιβώτιο ταχυτήτων με πιο κοντές διαδρομές του επιλογέα και καλύτερο "κούμπωμα" των σχέσεων.

 
 Daewoo Lacetti 1,4
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο