Καλό πάτημα στο δρόμο με σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση
Σε άσφαλτο καλής ποιότητας, το Lacetti ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς δε θα ξαφνιάσει τον οδηγό με απρόβλεπτες αντιδράσεις.
To Lacetti είναι βασισμένο στο δάπεδο του μεγαλύτερου Nubira, από το οποίο παράλληλα προέρχεται και η δομή των αναρτήσεων. Η ρύθμισή τους είναι σχετικά σφιχτή (10% σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ από τα μοντέλα που διατίθενται στην Κορέα). Το χαρακτηριστικό αυτό το αντιλαμβάνεται άμεσα ο οδηγός, κινούμενος κυρίως σε διαδοχικές ανωμαλίες των εθνικών οδών.
Ωστόσο το όφελος είναι η καλή σταθερότητα του αμαξώματος ακόμα και στην τελική του ταχύτητα. Παράλληλα σε μακρινές διαδρομές θα εκτιμηθούν η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καθώς και ο χαμηλός θόρυβος από τον κινητήρα σε ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ./ώρα.
Στην πόλη, η ανάρτηση αμβλύνει με ικανοποιητικό τρόπο τις περισσότερες κακοτεχνίες των δρόμων, χωρίς παράλληλα να ακούγονται θόρυβοι, στοιχείο που αποδεικνύει την προσοχή που έχει δοθεί από τους μηχανικούς της Daewoo στον τομέα των θορύβων και των κραδασμών. Κατά την κίνηση του Lacetti σε μία επαρχιακή διαδρομή με στροφές, οι αντιδράσεις του αμαξώματος ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς εξελίσσονται ομαλά, δίνοντας το περιθώριο στον οδηγό να αντιδράσει. Η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της μόνο σε γλιστερό οδόστρωμα, καθώς τα φαρδιά ελαστικά σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζουν αρκετά καλά περιθώρια πρόσφυσης. Τάσεις υπερστροφής θα εμφανιστούν προοδευτικά μόνο με απότομη επιβράδυνση ή άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, ωστόσο ο οδηγός έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου μέσω του ικανοποιητικού σε πληροφόρηση αν και όχι τόσο άμεσου τιμονιού και των καλών σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένων.