Χώροι: Προβάδισμα για το Peugeot 307 σε χώρους επιβατών
Eξίσου σκληρή είναι η μάχη στην υποενότητα των παρεχόμενων χώρων, ανάλογη εκείνης της ενεργητικής ασφάλειας και οδηγικής αίσθησης. Παρ' όλα αυτά προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών του δείχνει να έχει το Peugeot το οποίο είναι πολύ ολοκληρωμένο στον τομέα αυτό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 307 εμφανίζει κορυφαίο χώρο για το κεφάλι του οδηγού ("ισοβαθμεί" εδώ με την Alfa Romeo 147) και ακόμη το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος στο εμπρός και το πίσω μέρος της καμπίνας καθώς και το μεγαλύτερο "αέρα" για τα κεφάλια των πίσω επιβατών αν και με διαφορά μόλις ενός χιλιοστού έναντι του Golf. Αν προσθέσουμε στα παραπάνω τον αρκετά μεγάλο χώρο αποσκευών και την ικανοποιητική "επίδοση" σε ό,τι αφορά τα πόδια των πίσω επιβατών, γίνονται αντιληπτοί οι λόγοι της πρωτιάς του. Στους επιμέρους τομείς πάντως οι έτεροι πρωταγωνιστές ποικίλουν καθώς στη μέτρηση του εσωτερικού πλάτους πίσω ξεχωρίζουν τα Ford Focus, Citroen Xsara και Fiat Stilo με τα δύο τελευταία να διακρίνονται και στο εσωτερικό πλάτος εμπρός ενώ συγκεκριμένα στον τομέα του ελευθέρου χώρου για τα γόνατα είναι χαρακτηριστική η επικράτηση των Daewoo Lacetti, Toyota Corolla, Honda Civic και Audi A2. Τέλος στο διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι του οδηγού (εκτός από την Alfa Romeo και το Peugeot) διακρίνεται ιδιαίτερα το VW Beetle (ουσιαστικά μόνο εκεί) και ακόμη το Honda Civic και το Suzuki Liana.
To Peugeot 307 μοιάζει να είναι το πιο ολοκληρωμένο από πλευράς παρεχόμενων χώρων κερδίζοντας πρωτιές σε διάφορες μετρήσεις εσωτερικού.
Το Ford Focus έχει ιδιαίτερα μεγάλο πλάτος σε ό,τι αφορά το πίσω κάθισμα, ενώ καλά τα πηγαίνει σε όλες τις άλλες μετρήσεις.
Το Fiat Stilo έχει να επιδείξει έναν από τους πιο ευρύχωρους θαλάμους επιβατών ειδικά σε ό,τι αφορά τις εμπρός θέσεις.
Βασικό προσόν για το Citroen Xsara είναι το πλάτος της καμπίνας τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω τμήμα.