Η μικρομεσαία πρόταση της Κορεατικής εταιρείας ξεχωρίζει για το σχεδιασμό της, στον οποίο δόθηκε μεγάλη έμφαση. Η γραμμή του αμαξώματος δείχνει κλασική για αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας, ωστόσο η ξεχωριστή σχεδίαση του εμπρός και πίσω μέρους δίνει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο Κορεατικό μοντέλο. Η χρωμιωμένη μάσκα στο εμπρός μέρος φαίνεται να έχει υιοθετηθεί από πολλούς κατασκευαστές (ιδίως Κορεάτες και λιγότερο Ιάπωνες), αφού τελευταία χρησιμοποιείται κατά κόρον. Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα ματιού, τα οποία καταλαμβάνουν το χώρο των πάνω γωνιών του αμαξώματος. Τέσσερις ενήλικες μπορούν να φιλοξενηθούν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ωστόσο, για να χωρέσει και πέμπτος, θα πρέπει να γίνουν αρκετές παραχωρήσεις. Στα μπροστινά καθίσματα οι δύο επιβάτες έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους, με τη θέση οδήγησης να είναι εργονομικά σχεδιασμένη. Παράλληλα, η ορατότητα που προσφέρεται στον οδηγό είναι πολύ καλή, γεγονός που οφείλεται στη σωστή σχεδίαση. Ο χώρος αποσκευών, παρά την όχι και τόσο μεγάλη χωρητικότητά του, είναι ικανοποιητικός, αφού το σχήμα του είναι επίπεδο και απόλυτα εκμεταλλεύσιμο. Η μαλακή ανάρτηση με τις μεγάλες σχετικά διαδρομές δίνει μεγάλη άνεση στους επιβάτες, κατάσταση που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη σωστή σχεδίαση των καθισμάτων. Το αυτοκίνητο στο δρόμο διατηρεί την προκαθορισμένη από τον οδηγό πορεία (εάν οδηγείται "οικογενειακά"), συμπεριφερόμενο ουδέτερα με υποστροφικές τάσεις. Το σύστημα διεύθυνσης, όντας ασαφές, δεν προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση. Πάντως αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο μέσα στην πόλη και πιο συγκεκριμένα στους επιτόπιους ελιγμούς. Στα μηχανικά μέρη του μικρομεσαίου μοντέλου χρησιμοποιήθηκαν δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις. Ο πολιτισμένος κινητήρας κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα σε συνεργασία με ένα μέτριο κιβώτιο ταχυτήτων.
Αξίζει για:
1) Τον κινητήρα που προσδίει ικανοποιητικές επιδόσεις στο
αμάξωμα.