Η Daewoo προσθέτει στη ήδη πλόύσια γκάμα του Lanos την έκδοση με τον κινητήρα των 1500 κ.εκ. Το σύνολο των 1,5 λίτρων αποδεικνύεται επαρκές για να κινήσει σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς το Lanos. Στην εθνική οδό και με υψηλές ωριαίες ταχύτητες, το Lanos είναι σε γενικές γραμμές σταθερό και οι αναρτήσεις του άνετες, αν και δεν λείπουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι όταν η ένδειξη του ταχυμέτρου ξεπεράσει τα 150 χλμ./ώρα. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης είναι πολύ ελαφρύ και χάνει μέρος της αίσθησής του στις υψηλές ταχύτητες ενώ παράλληλα παρουσιάζονται κάποιες ταλαντώσεις του πίσω άξονα όταν το αυτοκίνητο περνά πάνω από κυματοειδείς ανωμαλίες. Κατά την κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους με κλειστές στροφές, το μοντέλο παρουσιάζεται βασικά ουδέτερο, με τα ελαστικά να μεταφέρουν αρκετά μεγάλες δυνάμεις πλευρικής πρόσφυσης. Παρ' ότι οι κλίσεις είναι αυξημένες, δε δημιουργούν κάποια ιδιαίτερη ανησυχία. Αν πιεστεί υπερβολικά, παρουσιάζεται έντονη υποστροφή. Αντίθετα, οι υπερστροφικές τάσεις είναι μάλλον περιορισμένες και παρουσιάζονται κυρίως όταν γίνονται απότομοι ελιγμοί. Τα φρένα, τα οποία διαθέτουν εμπρός αεριζόμενους δίσκους, αποδεικνύονται δυνατά και προοδευτικά, αν και παρατηρείται κάποια μικρή εξασθένηση κατόπιν παρατεταμένης χρήσης. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή και εξασφαλίζει ικανοποιητική ορατότητα προς όλες σχεδόν τις κατευθύνσεις.