ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/5/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2004
Test mtx
Peugeot 407 1,8
Διαζύγιο!
Η πλαϊνή όψη του 407 αποκαλύπτει το σφηνοειδές σχήμα του αμαξώματος το οποίο έχει επιτύχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,29.
Από την πρώτη ματιά φαίνεται ότι το 407 ελάχιστη σχέση έχει ειδικά στον τομέα της εμφάνισης με το 406. Κοινώς... το μεσαίο Peugeot ζητά (και παίρνει) διαζύγιο από το σχετικά συντηρητικό παρελθόν του.
Στοχεύοντας ξεκάθαρα σε μια πιο... αισθητή παρουσία στους πίνακες των πωλήσεων της μεσαίας οικογενειακής κατηγορίας, η Peugeot "ρίχνει" στην αγορά το 407. Οι επιθετικές προθέσεις και οι υψηλές προσδοκίες της Γαλλικής εταιρείας καθίστανται σαφείς από την πρώτη κιόλας επαφή με το νέο της όχημα, το οποίο γοητεύει άμεσα. Η γοητεία αυτή πλησιάζει τον εξωτερικό παρατηρητή από δύο "οδούς". Η πρώτη αφορά την έμπνευση και μετάδοση μιας έντονης αίσθησης δυναμισμού, με βασική πηγή το εμπρόσθιο τμήμα όπου κυριαρχεί ο μεγάλος αεραγωγός στον προφυλακτήρα. Επίσης τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα με το ιδιόμορφο σχήμα και το επιθετικό ύφος χαρίζουν στο 407 ένα "βλέμμα" επιβλητικό το οποίο εκφράζει ξεκάθαρα και χωρίς υπαινιγμούς έναν σπορ χαρακτήρα. Η δεύτερη "οδός" που χρησιμοποιεί το 407 για να σαγηνεύσει είναι η κομψότητα, εκφραστής της οποίας είναι ολόκληρο το πίσω μέρος. Στο τμήμα αυτό, οι καμπύλες γραμμές είναι πιο έντονες, οι (σχεδιαστικοί) τόνοι είναι πιο ήπιοι και ειδικά τα φωτιστικά σώματα είναι λιγότερο κραυγαλέα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εντυπωσιάζουν (τη νύχτα η λάμψη τους είναι ιδιαίτερα όμορφη). Οι δύο αυτοί άξονες στους οποίους κινείται η αισθητική του 407 ταυτίζονται ή συνδέονται αν προτιμάτε από το πλαϊνό μέρος του 407 το οποίο είναι μεν λιτό αλλά αρκετά δυναμικό αποκαλύπτοντας παράλληλα και το πόσο σφηνοειδές είναι γενικά το σχήμα του αμαξώματος. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό η εικόνα του 407 είναι σημαντικά αναβαθμισμένη είτε πρόκειται για το αισθητικό ή για το ποιοτικό σκέλος της αξιολόγησης καθώς τα πολύ καλής ποιότητας υλικά συνδυάζονται αρμονικά με το όμορφο και αρκετά "hi-tech" ύφος του ταμπλό. Σε ό,τι αφορά τον τομέα των μηχανικών μερών η "συνταγή" περιλαμβάνει δοκιμασμένες λύσεις στον τομέα του κινητήρα των 1,8 λίτρων σε συνδυασμό με διαφοροποιημένες, προηγμένες και ιδιαίτερα "σοφιστικέ" επιλογές για τις αναρτήσεις. Τέλος, η τιμή αγοράς (21.200 ευρώ για τα 1,8 λίτρα) χωρίς να έχει συγκρατηθεί στα πολύ χαμηλά επίπεδα του 406 (το οποίο θα συνεχίσει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων) παραμένει ανταγωνιστική συνθέτοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση συνολικά από πλευράς Peugeot. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε και την αλματώδη βελτίωση που υπάρχει στον τομέα της ασφάλειας όπως καταδεικνύουν οι επτά και προαιρετικά εννέα αερόσακοι.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το εμπρός τμήμα του νέου Peugeot εκφράζει απερίφραστα μια σπορ προσωπικότητα.
Στο πίσω μέρος οι σχεδιαστές του 407 εκφράστηκαν σαφώς πιο συγκρατημένα προς όφελος όμως της κομψότητας.



Τι μας άρεσε
Τα αφρώδη υλικά στο ταμπλό άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις. Στο εμπρός μέρος η αισθητική έκφραση είναι πιο εύγλωττη, όμως το πίσω μέρος έχει την καταλυτική συμβολή στη διαμόρφωση του σύνολου.
Τι δε μας άρεσε
Η συχνά ελαφριά αίσθηση του τιμονιού. Η συναρμολόγηση είναι καλή, όμως ορισμένες ατέλειες δεν αποφεύχθηκαν.
Ροπάτος ο κινητήρας των 1,8 λίτρων, μέτριες οι επιδόσεις
Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων παρέχει μέτριες επιδόσεις έχει όμως καλή ελαστικότητα στις χαμηλές σ.α.λ..
Ο τετρακύλινδρος και 16βάλβιδος κινητήρας των 1,8 λίτρων που διαθέτει η βασική έκδοση του 407 διαθέτει κορμό και κεφαλή από ελαφρύ κράμα μετάλλων και αποδίδει 117 ονομαστικούς ίππους και 160 Nm ροπής. Στην πράξη οι επιδόσεις που παρέχει είναι μέτριες κάτι που οφείλεται αρχικά στην σχετικά χαμηλή δυναμομετρημένη ισχύ αλλά πιθανότατα και στο αυξημένο σε σχέση με το 406 το οποίο σύμφωνα με την Peugeot ανέρχεται σε 1.400 κιλά. Οι πέντε σχέσεις του χειροκίνητου κιβωτίου είναι ελαφρώς μακριές χωρίς πάντως το στοιχείο να θεωρείται υπεύθυνο για τις επιδόσεις (αντίθετα ευνοεί τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου). Στα θετικά στοιχεία του εν λόγω κινητήρα περιλαμβάνεται η παροχή ενός μεγάλου ποσοστού της ροπής σε χαμηλό φάσμα περιστροφής (έως και τις 3.000 σ.α.λ.) εξασφαλίζοντας πολύ καλή ελαστικότητα σε αυτό το πεδίο λειτουργίας. Ο παραγόμενος θόρυβος ενοχλεί μόνο κοντά στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου.

 
 Peugeot 407 1,8
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο