Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/9/2004
Test mtx
Αυθεντική BMW
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Για τέσσερις φιλοξενούμενους χωρίς ιδιαίτερες ανέσεις
Στο πορτμπαγκάζ υπάρχει η μπαταρία, η οποία συμβάλλει στο ιδανικό "ζύγισμα" μεταξύ των δύο αξόνων.
Το σημείο στο οποίο μειονεκτεί η νέα Σειρά 1 της BMW είναι οι διαθέσιμοι χώροι για τους πίσω επιβάτες, στοιχείο το οποίο ωστόσο δεν είναι σε θέση να αμαυρώσει τη συνολικά πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου στους υπόλοιπους επιμέρους τομείς. Κύρια αιτία είναι η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα για την επίτευξη της ιδανικής αναλογίας βάρους ανά άξονα 50/50, με αποτέλεσμα τη μετατόπιση της καμπίνας προς τα πίσω. Το μικρό άνοιγμα της πίσω πόρτας δημιουργεί εξ αρχής ένα μικρό πρόβλημα στην είσοδο και έξοδο των επιβατών, όπως και τα τονισμένα πλαϊνά τμήματα του πίσω καθίσματος (εξαιτίας των θόλων των τροχών), που με τη σειρά τους μειώνουν το ωφέλιμο διαθέσιμο πλάτος. Η απόσταση μεταξύ του εμπρός και του πίσω καθίσματος για επιβάτες κανονικού αναστήματος, όπως και ο αέρας για τα κεφάλια ικανοποιούν. Το πίσω κάθισμα, επίσης, δε διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει, κάτι που ισχύει και τα εμπρός καθίσματα. Η φιλοξενία ενός τρίτου ενήλικου ατόμου είναι ουσιαστικά αδύνατη εξαιτίας και του ογκώδους τούνελ της μετάδοσης. Ο αποθηκευτικός χώρος έχει όγκο 330 λίτρων (έναντι 370 λτ. του αναμενόμενου Audi A3 Sportback και 435 λτ. της νέας Mercedes A-Class).
Ο χώρος αποσκευών της σειράς 1 έχει όγκο 330 λίτρων, ενώ το δάπεδο δεν είναι εντελώς επίπεδο.

Ο χώρος για τα γόνατα πίσω είναι οριακά επαρκής για άτομα με ύψος άνω των 1,80 μέτρων.

 
 BMW 116i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο
Παθητική Ασφάλεια