ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2004
Θέματα αγοράς mtx
Με το ένα πόδι…στην πόλη
Daihatsu YRV Turbo
Η ισχύς των 130 ίππων του YRV περνά στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 4 σχέσεων.
Το Daihatsu YRV Turbo διατίθεται στην αγορά αποκλειστικά με αυτόματο/σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Το 5θυρο αμάξωμα του YRV εφοδιάζεται με κινητήρα 1,3 λίτρων που με τη χρήση υπερτροφοδότη αποδίδει 130 ονομαστικούς ίππους.Ο συνδυασμός αυτού του κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων δεν ταιριάζει απόλυτα με το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου αφού με τη χρήση μηχανικού κιβωτίου ο οδηγός θα εκμεταλλευόταν την ισχύ του στο μέγιστο, όμως πρέπει να σημειωθεί ότι το εν λόγω κιβώτιο είναι αμεσότατο.Η κατανάλωση του κινητήρα σε καύσιμο είναι αρκετά τσουχτερή για κινητήρα 1,3 λίτρων, όμως δικαιολογείται από τη χρήση υπερτροφοδότησης.Η οδική συμπεριφορά του YRV είναι ασφαλής παρά την έντονη υποστροφή που προκαλείται με την πίεση του γκαζιού.

 
 Μικρά με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Citroen C2 Sensodrive
Citroen C3 Sensodrive
Daihatsu Sirion 4x4 Steershift
Daihatsu YRV Turbo
Fiat Panda Dualogic
Fiat Punto Dualogic
Ford Fiesta Durashift
Lancia Ypsilon D.F.N
Mazda 2 ASM Sport
Opel Corsa Easytronic
Renault Twingo 1,2 Quickshift
Smart Fortwo
Toyota Yaris 1,0 MMT
Αυτά που δεν έχουμε δοκιμάσει
Με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς σειριακή λειτουργία