Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2004
Θέματα αγοράς mtx
Η "μάχη" εντείνεται
Εσωτερικό-Ποιότητα
Πρωτότυπη σχεδίαση από το Citroen C4
Το Citroen C4 είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά οχήματα με βάση την εικόνα του εσωτερικού του.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση του εσωτερικού χώρου και ιδιαίτερα του ταμπλό το Citroen C4 άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Ο συνδυασμός σύγχρονων στοιχείων όπως οι δύο οθόνες (μία εμπρός από τον οδηγό με το στροφόμετρο και μία στο ταμπλό με ταχύμετρο κ.λπ.) αλλά και ρετρό όπως το τιμόνι με το σταθερό μεσαίο τμήμα δημιουργούν μια πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα. Η εργονομία έδειξε να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ενώ σε ό,τι αφορά την ποιότητα των υλικών, η παρουσία μαλακών πλαστικών στο ταμπλό είναι ένα δείγμα προσεγμένης προσπάθειας από πλευράς Citroen. To Ford Focus χαρακτηρίζεται από ωοειδή σχήματα και γενικά καμπύλες απαλές γραμμές στο εσωτερικό του (π.χ. στους αεραγωγούς). Η ποιότητα έδειξε να είναι πολύ καλή καθώς τα πλαστικά είναι ευχάριστα στην υφή ενώ και η όλη κατασκευή έδειξε στιβαρή. Η πλατιά πρόσοψη της κεντρικής κονσόλας, οι όμορφοι χρωματικοί συνδυασμοί και οι επενδύσεις αλουμινίου σε διάφορα σημεία συνθέτουν την εικόνα του οχήματος. Το Opel Astra από την πλευρά του ανταγωνισμού είναι μοντέρνο σχεδιαστικά αν και όχι τόσο όσο οι εξωτερικές επιφάνειες του οχήματος. Η κεντρική κονσόλα είναι αρκετά πλατιά και με σχεδόν κάθετο "κόψιμο". Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή. Το Peugeot 307 διακρίνεται για τα πολύ καλά υλικά στο ταμπλό του αλλά και για τους όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς οι οποίοι συμβάλλουν στο να δημιουργηθεί ένα κομψό ταμπλό. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή. Το Renault Megane είναι σχετικά λιτό σχεδιαστικά με ομαδοποιημένους σωστά τους διακόπτες σε διάφορες θέσεις και καλής ποιότητας μαλακά πλαστικά στο ταμπλό. Γενικά το Megane εκφράζει με τη σχεδίαση του ταμπλό μια κατασκευή υψηλής τεχνολογίας.Η όμορφη επένδυση της κεντρικής κονσόλας, η σαφής διάταξη των διαφόρων μπουτόν καθώς και ο εντυπωσιακός και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων χαρακτηρίζουν το Corolla. H ποιότητα είναι υψηλού επιπέδου και η κατασκευή στιβαρή. Τέλος το VW Golf έχει το πιο σοβαρό ύφος. Η γενική εικόνα είναι ευχάριστη χάρη στην καλή εργονομία, τα προσεκτικά επιλεγμένα υλικά και την προσεγμένη συναρμογή των διαφόρων τμημάτων.
Στο Ford Focus κυριαρχούν οι απαλές, καμπύλες γραμμές και οι όμορφοι χρωματικοί συνδυασμοί.

Στιβαρό από πλευράς κατασκευής και σοβαρό από πλευράς αισθητικής είναι το εσωτερικό του VW Golf.

Το Opel Astra ξεχωρίζει άμεσα από τη διάταξη των χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα.
Το ταμπλό του Renault Megane είναι σχετικά λιτό αλλά ευχάριστο οπτικά και ποιοτικό.
Ένα γενικά hi-tech προφίλ εκφράζει το Toyota Corolla με τη σχεδίαση του εσωτερικού του.
Το Peugeot 307 είναι ένα από τα πιο κομψά μικρομεσαία και αυτό φαίνεται και στο εσωτερικό του.

 
  Citroen C4 & Ford Focus και 5 ανταγωνιστικά μοντέλα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό-Ποιότητα
Παθητική ασφάλεια
Χώροι
Κινητήρες
Τεχνολογία
Οδική συμπεριφορά