Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/11/2004
Test mtx
4ever Panda
Οδική συμπεριφορά
Ικανό τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου
Όντας ένα τετρακίνητο που σέβεται τον εαυτό του, το Panda εφοδιάζεται με ανεξάρτητη ανάρτηση στον πίσω άξονα -έναντι του ημιάκαμπτου άξονα του δικίνητου- με τους συνδέσμους να βρίσκονται στηριζόμενοι σε υποπλαίσιο. Στον εμπρόσθιο άξονα τα αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι μεγαλύτερα ενώ σε τεχνικό επίπεδο, η παρουσία δισκόφρενων και στον πίσω άξονα συμπληρώνει τα σημεία διαφοροποίησής του από το δικίνητο. Στο δρόμο, το τετρακίνητο Panda συμπεριφέρεται άψογα όπως άλλωστε και το δικίνητο αδελφάκι του, με τα ουδέτερα χαρακτηριστικά να σκιαγραφούν τη συμπεριφορά του. Η άνεση των επιβατών είναι καλή, απόρροια της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, ενώ η εμφάνιση κλίσεων του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές παρά την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης δεν είναι ανησυχητική. Η καλή εικόνα του Panda 4x4 συνεχίζεται και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Πιο συγκεκριμένα, στο πατημένο χώμα τίποτα δεν θα περιορίσει το Panda να κινηθεί εύκολα ενώ ο οδηγός του θα εκτιμήσει τα φρένα (η εμπλοκή του ABS είναι διακριτική) και την πληροφόρηση που λαμβάνει από το σύστημα διεύθυνσης. Οι αναρριχητικές ικανότητες είναι αυξημένες για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, με γωνία προσέγγισης 24ο, ράμπας 42ο και διαφυγής 24ο ενώ το Panda μπορεί να αναρριχηθεί σε γωνία κλίσης που υπερβαίνει το 50%. Στην πολύ καλή εικόνα του Panda 4x4 σε χωμάτινες διαδρομές συμβάλλει αναμφισβήτητα το ελαφρύ βάρος του αμαξώματος (965 κιλά) που αποτελούσε άλλωστε και το βασικό στοιχείο του προκατόχου του όμως ένας πιο δυνατός κινητήρας θα του ταίριαζε καλύτερα.
Οι έντονες κλίσεις στις στροφές δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του Panda 4x4 παραμένοντας ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Οι δυνατότητες του Panda σε εκτός δρόμου διαδρομές αποτελούν έκπληξη για τα δεδομένα της κατηγορίας.

 
 Fiat Panda 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι