Οι κλίσεις σε δρόμο με στροφές είναι υπαρκτές, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζουν την ουδετερότητα των αντιδράσεων και γενικότερα την κατευθυντικότητα του Sonata.
Ο οικογενειακός προσανατολισμός του Sonata γίνεται άμεσα φανερός στην οδική του συμπεριφορά. Η ποιότητα κύλισης είναι ένα από τα δυνατά σημεία του αφού γι' αυτό φροντίζουν η δομή (διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) αλλά πολύ περισσότερο η ρύθμιση της ανάρτησης. Έτσι, η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και σπάνια παρατηρούνται τάσεις πλεύσεις παρά το συνδυασμό της με το αυξημένο μήκος του μεταξονίου. Σε υψηλές ταχύτητες το Sonata επιδεικνύει σταθερότητα και ο οδηγός λαμβάνει καλή αίσθηση από το υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης. Η οδική του συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές είναι ουδέτερη ακόμα και όταν το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) είναι απενεργοποιημένο ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια χωρίς να μετριάζεται η πολύ καλή του κατευθυντικότητα. Οι όποιες τάσεις ανοίγματος της τροχιάς του εμπρός μέρους εμφανίζονται μόνο όταν ξεπεραστούν τα αυξημένα όρια της πρόσφυσης και εφόσον βέβαια το ESP είναι απενεργοποιημένο. Τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα (42,7 μ.).
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης παρουσιάζει το Sonata ενώ σε υψηλές ταχύτητες η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης δεν επηρεάζει την σταθερότητα του αμαξώματος.