Το νέο σύστημα τετρακίνησης "πραγματικού χρόνου" όπως το ονομάζει η Honda ενεργοποιείται αυτόματα -και όταν κριθεί απαραίτητο.
Το CR-V φρεσκαρίστηκε -εσωτερικά και εξωτερικά- και εφοδιάστηκε με νέα βελτιωμένη τετρακίνηση έτσι ώστε να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί με αξιώσεις απέναντι στον έντονο ανταγωνισμό της κατηγορίας.
Ο εσωτερικός διάκοσμος διαθέτει πλέον νέο πίνακα οργάνων και νέα καθίσματα ενώ τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται μπορεί να είναι σκληρά, ικανοποιούν όμως με την ποιότητα και τη συναρμολόγησή τους.
Η εμπορική πορεία του CR-V από το 1998 μέχρι σήμερα μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί. Περισσότεροι από 1.700.000 καταναλωτές εμπιστεύτηκαν το ελεύθερου χρόνου όχημα της Ιαπωνικής εταιρείας για τις μετακινήσεις τους, γεγονός που αποδεικνύει εμπράκτως ότι παρά το πέρασμα του χρόνου και με δεδομένο -πλέον- τον έντονο ανταγωνισμό, το CR-V διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται για να συνεχίσει -για μεγάλο ακόμα διάστημα- να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία. Οφείλεις όμως για να ακολουθήσεις το πνεύμα της εποχής να προβείς στις απαραίτητες κινήσεις ούτως ώστε να διατηρήσεις αμείωτο το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Πρωτίστως λοιπόν οι άνθρωποι της Honda -αφουγκραζόμενοι τις παραπάνω απαιτήσεις- φρόντισαν να φρεσκάρουν την εξωτερική εικόνα του οχήματος εφοδιάζοντας το μοντέλο με νέα φωτιστικά σώματα (με τριπλούς προβολείς) και νέους πιο ευμεγέθεις προφυλακτήρες στο εμπρόσθιο τμήμα, ενώ στο πίσω μέρος επέλεξαν τα φώτα να έχουν πλέον διάφανο κάλυμμα και μεγαλύτερο φως για την όπισθεν. Νέος όμως είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος στο CR-V. H ποιότητα των υφασμάτινων επενδύσεων στα καθίσματα είναι βελτιωμένη, ο πίνακας οργάνων προέρχεται από το Accord, προστέθηκαν χρωμιωμένα χερούλια στις πόρτες ενώ το τιμόνι πλέον είναι τετράκτινο και εφοδιάζεται με χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise control. Σε επίπεδο χώρων και από τη στιγμή που δεν παρατηρούνται μεταβολές στις διαστάσεις της καμπίνας οι 4 ή και 5 επιβάτες που καλούνται να μεταφερθούν στο εσωτερικό δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, αφού τόσο ο αέρας για τα κεφάλια όσο και ο αέρας για τα γόνατα είναι επαρκέστατος ακόμα και αν το ύψος των επιβαινόντων υπερβαίνει το μέσο όρο (1,85 μ.). Αλλαγές επίσης δεν υπήρξαν στη δομή των αναρτήσεων του νέου CR-V, καθώς διατηρήθηκαν τα γόνατα ΜακΦέρσον με διπλά ψαλίδια εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω από τη προηγούμενη έκδοση. Το αποτέλεσμα είναι το CR-V να προσφέρει πολύ καλή άνεση στους επιβάτες δίχως όμως να περιορίζει τις όποιες βλέψεις του οδηγού για σπορτίφ οδήγηση αφού οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές και τα περιθώρια πρόσφυσης υψηλά. Παράλληλα το σύστημα τετρακίνησης είναι νέο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ακολουθώντας την τάση της εποχής. Κάτω από το καπό του ανανεωμένου μοντέλου της Honda θα συναντήσουμε τον γνωστό 2,0 λίτρων κινητήρα της Ιαπωνικής εταιρείας με το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (i-VTEC) o οποίος αποδίδει 150 ίππους και διακρίνεται για τη πολιτισμένη λειτουργία του σε όλο το φάσμα των στροφών αλλά και τις καλές επιδόσεις που προσδίδει στο όχημα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είχαμε τη βασική έκδοση του μοντέλου, η οποία μπορεί να θεωρηθεί πλήρης από πλευράς εξοπλισμού αφού διαθέτει 6 αερόσακους, ABS, VSA, EBD όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηλιοροφή, προβολείς ομίχλης και ηχοσύστημα στην τιμή των 31.490 ευρώ.
Η άνεση που λαμβάνουν οι επιβάτες στο εσωτερικό είναι υψηλού επιπέδου τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.