Η νέα τετρακίνηση με την οποία εφοδιάζεται το CR-V σε συνδυασμό με τις αρκετά μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ευνοούν την κίνηση του οχήματος σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Το νέο σύστημα τετρακίνησης "πραγματικού χρόνου" όπως το ονομάζει η Honda ενεργοποιείται αυτόματα -και όταν κριθεί απαραίτητο- δίχως την παραμικρή επέμβαση από τη μεριά του οδηγού. Υπό κανονικές συνθήκες μεταφέρει τη ροπή στους μπροστινούς τροχούς και όταν σταδιακά αρχίζει να χάνεται η πρόσφυση τότε αυτόματα μεταφέρει ροπή στους πίσω τροχούς. Πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα τετρακίνηση της Ηonda παίζει η μονάδα διπλής αντλίας. Στην περίπτωση δηλαδή κατά την οποία οι μπροστινοί τροχοί αρχίσουν να γυρίζουν γρηγορότερα, τότε οι υδραυλικές αντλίες γυρνάνε σε διαφορετικές ταχύτητες με αποτέλεσμα το πίσω διαφορικό να τροφοδοτεί με όση ροπή ακριβώς χρειάζεται τους πίσω τροχούς έτσι ώστε να επανέλθει η πλήρης πρόσφυση στο όχημα. Στην πράξη η νέα τετρακίνηση σε συνδυασμό με τις σχετικά μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ευνοούν την κίνηση του οχήματος σε χωμάτινες διαδρομές, ενώ το νέο 4κάναλο σύστημα ευστάθειας του οχήματος (VSA) συντονίζει με τον πιο καλό τρόπο πιθανά γλιστρήματα των τροχών επιτρέποντας στο ελαστικό καλύτερο πάτημα στο δρόμο αλλά και στο χώμα.