" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/1/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2006
Test mtx
Κανόνας… απαRAVατος
Οδική συμπεριφορά
Στην άσφαλτο
Αυτό που διαπιστώνεται άμεσα, κατά την κίνηση στην άσφαλτο, είναι η βελτιωμένη λειτουργία της ανάρτησης, σε ό,τι αφορά στην παροχή άνεσης, χωρίς θυσίες σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς (η απορρόφηση των κραδασμών είναι κάπως θορυβώδης πάντως, όταν πρόκειται για κατακόρυφη ταλάντωση). Υπάρχουν κάποιες κλίσεις στις στροφές, αλλά δεν επηρεάζουν την πορεία, καθώς είναι περιορισμένες.Η αίσθηση του τιμονιού, με την ηλεκτρική και μεταβλητή υποβοήθηση, είναι καλοζυγισμένη και, σε δρόμο με συνεχείς στροφές, θα ικανοποιήσει. Ζήτημα αντιδράσεων δεν υπάρχει, ίσως μια ελάχιστη υποστροφή, η οποία όμως δεν εξελίσσεται ελέω VSC (δεν διατίθεται στη βασική έκδοση), το οποίο δεν ενεργεί βίαια και γίνεται αισθητό, περισσότερο λόγω του βομβητή που διαθέτει.
Εκτός δρόμου
Στο χώμα, το νέο RAV4 άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής, η οποία διέθετε ελαστικά "λάσπης-χιονιού". Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ και η τετρακίνηση συμβάλλει τα μέγιστα στην ασφαλή κίνηση. Θα πρέπει όμως να σημειώσουμε ότι, ο οδηγός καταφεύγει σχετικά συχνά στη χρήση της πρώτης σχέσης σε κάποιες αναβάσεις, ενώ και η ανάρτηση μπορεί να "τερματίσει" σχετικά νωρίς σε κάποιες ανωμαλίες. Υπάρχει, πάντως, έντονος fun χαρακτήρας, ο οποίος θα φανεί στις εκδόσεις χωρίς το σύστημα ευστάθειας, το οποίο και εδώ εμπλέκεται συνεχώς.
Δοκιμή στην off-road πίστα
Στην πίστα των εκτός δρόμου δοκιμασιών, το νέας γενιάς RAV4 έδειξε ένα γενικά καλό προφίλ, ειδικά σε ό,τι αφορά στην υπερπήδηση εμποδίου και στη γωνία προσέγγισης. Αυτοί είναι και οι τομείς, όπου υπήρξε βελτίωση, σε σχέση με το προγενέστερο όχημα. Στους υπόλοιπους τομείς οι "επιδόσεις" είναι ίδιες ή ελαφρώς υποδεέστερες.
Η τετρακίνηση
Στην τρίτη γενιά του RAV4 η τετρακίνηση ελέγχεται ηλεκτρονικά. Υπό κανονικές συνθήκες, λοιπόν, όλη η δύναμη κατευθύνεται στους εμπρός τροχούς, ενώ, ανάλογα με την πρόσφυση του κάθε άξονα, κατανέμεται ροπή και στους πίσω τροχούς, με αναλογία έως και 55:45 (εμπρός-πίσω). Υπάρχει επίσης η δυνατότητα κλειδώματος και μονιμοποίησης αυτής της αναλογίας, μέσω ενός μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Όπως, επίσης, υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης για εκκίνηση σε ανηφόρες και αντίστοιχο για τις κατηφόρες, αλλά μόνο στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο.

 
  Νέο Toyota RAV4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Νέο look, καλό επίπεδο ποιότητας
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα