Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2006
TEST
SsangYong Kyron 2,0 TD
ΕγKyron!
Το Kyron έχει μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Η SsangYong, εταιρεία που ειδικεύεται στην παραγωγή εκτός δρόμου οχημάτων, παρουσιάζει και στην Ελλάδα το νέο της υποψήφιο ουσιαστικά μόνο για την επαρχία αρχικά (λόγω diesel προς το παρών). Θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης το αγοραστικό κοινό; Θα είναι έγκυρα όλα τα ψηφοδέλτια;
Η SsangYong και οι άλλοι
Η SsangΥong, για περισσότερα από 50 χρόνια, ειδικεύεται στην κατασκευή εκτός δρόμου αυτοκινήτων. Η αποκλειστική ενασχόληση της εταιρείας με SUV και πλέον και MPV'S, καθώς και η εμπειρία που έχει αποκομίσει από τις συνεργασίες της με κολοσσούς του είδους (Mercedes, Jeep) καθιστούν κάθε νέο της αυτοκίνητο ανταγωνιστικό.
To νέο Kyron
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι το νέο Kyron. Αφήνοντας πίσω την πορεία του Musso, το οποίο διατίθεται πλέον μόνο σε έκδοση pick-up, το Kyron είναι σημαντικά πιο σύγχρονο τόσο σε θέματα εμφάνισης και τεχνολογίας, όσο και σε ποιότητα. Το Kyron, λοιπόν, τοποθετείται στην γκάμα της SsangYong, κάτω από το Rexton και, όντας μικρότερο από εκείνο κατά 120 χλστ. σε μήκος, διατίθεται αποκλειστικά σε 5θέσιες εκδόσεις, αντίθετα με το Rexton, που διατίθεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις. Ωστόσο, όπως και εκείνο, το Kyron διαθέτει πλαίσιο τύπου σκάλας, που υπόσχεται μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Eμφάνιση
Για τελευταία, αφήσαμε την εμφάνιση. Το Kyron αναμφισβήτητα διαθέτει εκκεντρική σχεδίαση του πίσω μέρους και είναι καθαρά υποκειμενικό το αν αρέσει ή όχι, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να το κατηγορήσει, ότι δεν έχει στυλ. Τα πράγματα στο εμπρόσθιο μέρος είναι πιο συμβατικά και έτσι δεν κεντρίζουν το ενδιαφέρον του παρατηρητή, ωστόσο στο πίσω, η θέση των φωτιστικών σωμάτων -χαμηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών- το δυσανάλογα μικρό -σε σχέση με το πίσω μέρος- μέγεθός τους, αλλά και το σχήμα τους ξενίζουν και τραβούν τα βλέμματα, ίσως τις περισσότερες φορές αρνητικά.
Αρχικά με πετρελαιοκινητήρα
Το Kyron, λοιπόν, με βασικά του όπλα τα παραπάνω, σε συνάρτηση με τη χαμηλή τιμή αγοράς του (30.990 ευρώ), φιλοδοξεί να κάνει αισθητή την παρουσία του στην ελληνική αγορά, κάτι που θα κάνει ακόμα πιο εύκολα από τις αρχές του νέου έτους (2007), όταν και θα λανσαριστεί και με κινητήρες βενζίνης (2,3 και 3,2 λίτρων).
Mας άρεσε
• Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές
• Τα υλικά κατασκευής του ταμπλό
• Τα μαλακά καθίσματα
• Η θέση οδήγησης
• Οι διακόπτες του εσωτερικού
• Οι εκτός δρόμου δυνατότητες
• Η τιμή αγοράς
Δε μας άρεσε
• Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης
• Η υπερβολικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης
• Οι αναπηδήσεις της ανάρτησης σε εκτός δρόμου διαδρομές
• Η εργονομία ορισμένων χειριστηρίων
• Η αισθητική του πίνακα οργάνων
• Η απόκριση του κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
To Kyron εφοδιάζεται με δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος αποδίδει 141 ονομαστικούς ίππους. Εκείνος, όπως και το κιβώτιο των 5 σχέσεων, προέρχεται από τη Mercedes και είναι τετρακύλινδρος. Κύρια χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι η έλλειψη ελαστικότητας έως και λίγο κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. και -αντίθετα- η έξαρση πάνω από εκείνο το φάσμα, ελέω υπερτροφοδότη. Ως υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας, παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές. Η μέγιστη ροπή των 310Nm αποδίδεται στις 1.800 σ.α.λ., γεγονός που εκτιμάται σε εκτός δρόμου διαδρομές. Σύμφωνες με τα παραπάνω είναι και οι μετρήσεις του Kyron, αφού από στάση αργεί να φτάσει στα 100 χλμ., ωστόσο οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές.

 
 SsangYong Kyron 2,0 TD
Oδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Χώροι