Το Kyron είναι άνετο χάρη στη μαλακή ανάρτηση, ωστόσο δεν προσφέρεται για γρήγορη κίνηση σε δρόμο με στροφές.
Εντός Κύριο χαρακτηριστικό του Kyron σε εντός δρόμου διαδρομές είναι η άνεση που απορρέει από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Η οδική συμπεριφορά -αν και υπό όλες τις συνθήκες ασφαλής (με στάνταρ ESP)- κλονίζεται από το παραπάνω γεγονός, αφού οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι μεγάλες. Εκτός Η εικόνα του Kyron σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι πολύ καλή. Το πλαίσιο τύπου σκάλας και η άφθονη ροπή του κινητήρα -σε συνδυασμό με τη μαλακή ανάρτηση- εξασφαλίζουν μεγάλες ικανότητες αναρρίχησης, αν και η διαδρομή της ανάρτησης και τα χαμηλά τοποθετημένα ψαλίδια της τις περιορίζουν ελαφρά. Kαι επί τα αυτά Η κατ' επιλογήν τετρακίνηση του Kyron διαθέτει τρία διαφορικά, ενώ -από αρχικά πισωκίνητο- μπορεί να μετατραπεί σε τετρακίνητο, σε ποσοστό ροπής 50:50 ανά άξονα, ενώ με τον ίδιο διακόπτη στο εσωτερικό του μπορεί να επιστρατευθεί υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων του κιβωτίου. Στα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του συγκαταλέγεται και το σύστημα HDC (σύστημα ελέγχου ασφαλούς κατηφορικής κίνησης).