Διαβάστηκε από 15265αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Και στην ανανεωμένη version, το "παρών" δίνει κανονικά το σύστημα τετρακίνησης xDrive, όπου -για να θυμίσουμε κιόλας- για πρώτη φορά είχε παρουσιαστεί στην Χ3 το 2003. Υπό κανονικές συνθήκες, το εν λόγω σύστημα μεταδίδει την κίνηση και στους 4 τροχούς, σε ποσοστό 40:60 εμπρός - πίσω. Ανάλογα, όμως, με τις συνθήκες πρόσφυσης, το xDrive διασφαλίζει μεταβλητή κατανομή ισχύος, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Για τη λειτουργία αυτή χρησιμοποιείται ένας διαχωριστής ισχύος, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, ο οποίος κατανέμει τη ροπή εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη. Μπορεί η BMW να "φωνάζει", πως ο χαρακτήρας του οχήματος δεν είναι χωμάτινος, αλλά η X3 δε φοβάται να πατήσει χώμα (το ύψος του αμαξώματος επιτρέπει την πρόσβαση σε χωμάτινα κομμάτια). Και όχι μόνο δε φοβάται αλλά, όπως αποδεικνύεται, είναι και ιδιαίτερα απολαυστική…