Διαβάστηκε από 15267αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Driver’ s car
Η X3, από τα πρώτα κιόλας μέτρα που διανύεις μαζί της, σε κερδίζει! Ταξιδεύεις με άνεση, χωρίς πλεύσεις και ενοχλητικούς θορύβους (είτε αεροδυναμικούς, είτε κύλισης), έχεις στην κατοχή σου ένα εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης, που σου προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση από το δρόμο, μα -πάνω απ' όλα- αντιλαμβάνεσαι πως έχεις ένα στιβαρό πλαίσιο, που αποδεικνύει εμπράκτως, πως μπορεί να "σηκώσει" άνετα τα 272 άλογα του 3,0 λτ. κινητήρα. Ένα "driver's car", δηλαδή, για όλες τις ώρες και για κάθε χρήση!
Πώς αλλιώς να την χαρακτηρίσεις όταν σε μια μεικτή διαδρομή, ο συνδυασμός τετρακίνησης, τιμονιού, κινητήρα, κιβωτίου, ανάρτησης και πλαισίου είναι υποδειγματικός. Δε νιώθεις το βάρος, δε νιώθεις το ύψος και απλά αφιερώνεσαι στην πραγματική οδήγηση. Βέβαια, κάποιοι θα πουν, πως με τα χρήματα που απαιτούνται για την απόκτησή της, μπορούν πολύ πιο εύκολα να αποκτήσουν μια 330 ci ή -ακόμα καλύτερα- μια 335 coupe και να έχουν και ένα πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα στην οδήγησή τους. Ίσως να έχουν και δίκιο…
Η X3 πράγματι δε θα κουνήσει την "ουρά" της αλλά και θα στρίψει και θα φρενάρει και θα πάει το ίδιο γρήγορα και στρωτά, όσο ένα μεσαίο σπορ όχημα. Επιπλέον, χάρη στην τετρακίνηση και στο αυξημένο ύψος που διαθέτει, θα κινηθεί και στο χώμα, προσφέροντας μάλιστα και πολλά fun χαρακτηριστικά.