Διαβάστηκε από 15266αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πολύ καλοί και εάν δεν υπήρχε το "διογκωμένο" κεντρικό τούνελ του συστήματος τετρακίνησης ανάμεσά τους, θα μπορούσε κάλλιστα να μεταφερθεί και ένας τρίτος επιβάτης στο πίσω κάθισμα.
Η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα προσφέρει υψηλού επιπέδου εργονομία και κορυφαία συναρμολόγηση.
Αναλλοίωτος παρέμεινε και ο χώρος φόρτωσης στην ανανεωμένη version, ο οποίος υπό κανονικές συνθήκες προσφέρει 480 λτ. αποθηκευτικού χώρου και, με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, μπορεί να αυξηθεί στα 1.560 λτ.
Γνώριμο αισθητικά, με κορυφαία ποιότητα
Και στην ανανεωμένη X3, ο εσωτερικός διάκοσμος υιοθετεί τις λιτές σχεδιαστικά γραμμές, στοιχείο που, όπως έχει αποδειχθεί, ταιριάζει γάντι στα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας. Μπορεί, βέβαια, το λιτό αυτό μοτίβο να μην αρέσει σε όλους, όταν συνδυάζεται όμως με υψηλού επιπέδου εργονομία και κορυφαία ποιότητα υλικών κατασκευής, το αποτέλεσμα κρίνεται άψογο. Από τη στιγμή λοιπόν, που στόχος ήταν να διατηρηθεί αυτός ο χαρακτήρας, οι ντιζάινερς της BMW προχώρησαν σε μικρές στυλιστικές επεμβάσεις. Ανασχεδίασαν την κεντρική κονσόλα (άλλαξαν κυρίως τη διάταξη των μπουτόν), πρόσθεσαν μια νέα διακοσμητική λωρίδα στο ταμπλό, που εναρμονίζεται στο χρώμα και στο ύφος με το υπόλοιπο εσωτερικό και άλλαξαν ελαφρώς τη σχεδίαση του τιμονιού. Βέβαια, οι χώροι για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων παρέμειναν περιορισμένοι και ίσως να έπρεπε να δοθεί λίγο μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα αυτόν.